يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

در مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری ساوه، امام جمعه موقت ساوه، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، تشکل‌های کارگری و جمعی از مسئولان شهرستان مرکز فیزیوتراپی و بخش نوزادان بیمارستان تامین اجتماعی شهید چمران ساوه افتتاح شد.

سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی شهید چمران در این آئین گفت: بخش فیزیوتراپی این بیمارستان در مساحت ۲۳۲ متر مربع احداث شده که پروژه ساخت آن از سال ۱۳۹۶ تا سال ۱۳۹۷ طول کشید و تجهیز آن نیز در دو سال اخیر صورت گرفته است.

دکتر مهسا صابری افزود: برای راه‌اندازی بخش فیزیوتراپی بیمارستان شهید چمران افزون بر ۱.۵ میلیارد تومان هزینه شده است که هشت کابین فیزیوتراپی خدمات لازم را برای ۱۵ الی ۲۰ بیمار در روز ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: بخش نوزادان بیمارستان نیز در وسعتی معادل ۲۴۴ متر مربع احداث شده که ساخت آن از سال ۱۳۹۶ آغاز و ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده که دارای ظرفیت پذیرش هشت تخت شامل ۶ تخت نوزادان و دو تخت NICU است.

وی در ادامه راه‌اندازی کلینیک جراحی پلاستیک به دلیل مزیت صنعتی بودن و وقوع سوانح و حوادث ترافیکی در این شهرستان را از دیگر فعالیت های این بیمارستان بیان کرد و افزود: ارتقای هتلینگ و جذب دو پزشک جراح مغز و اعصاب از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مرکز درمانی بوده است.

دکتر صابری همچنین گفت: افتتاح آشپزخانه بیمارستان و احداث انباردارویی و درمانگاه تخصصی به وسعت سه هزار متر مربع از دیگر طرح‌های در دست اقدام است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group