سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

فرماندار ساوه گفت: ایثار، فداکاری، و گذشت عالی ترین ویژگی آتش نشانان است.

علی میرزایی شامگاه چهارشنبه هفتم مهرماه در آیین گرامیداشت روز آتش نشان که به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه در باشگاه تیراندازی ساوه برگزار شد اظهار کرد: آتش نشانی شغل نیست بلکه تجلی عشق به همنوعان و فداکاری و ایثار در یاری رساندن به مردم در مواقع بروز حادثه و سانحه است.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان کاری سخت و طاقت فرسا دارند و به صورت شبانه‌روزی در آماده باش کامل هستند، اظهار کرد: کار آتش‌نشانی صرفا اطفای حریق نیست بلکه آتش نشانان برای هر نوع حادثه‌ای آماده هستند و جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهند تا جان دیگران را نجات دهند.

فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه آتش نشانان جان خویش را برای نجات جان دیگران فدا می‌کنند که بهترین نوع ایثار و ازخودگذشتگی است، افزود: سازمان آتش نشانی ساوه علاوه بر ارائه خدمت به شهروندان ساوجی به شهرهای مجاور نیز خدمت رسانی می‌کند که بیانگر توانمندی بالا و تخصص آتش نشانان این سازمان است.

رییس شورای اسلامی شهر ساوه نیز گفت: آتش نشانی کاری حساس و طاقت فرساست اما آتش نشانان با روحیه ایثار و فداکاری خویش لحظات سخت و دشوار را به شیرین‌ترین لحظات تبدیل می‌کنند.

احمد حاج امینی افزود: تقارن سالروز هشت سال دفاع مقدس با روز آتش نشان بیانگر این مفهوم است که آتش نشانان نیز مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ایثار و از خودگذشتگی جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند.

معاونت خدمات شهری و رئیس هیئت مدیره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه نیز گفت: آتش نشانان دریادلانی هستند که در هنگام بروز حوادث جان بر کف و بی محابا دل به آتش می‌زنند.

محسن مددی افزود: آتش نشانان فرشتگان نجاتی هستند که بدون تکیه بر توقعات و گرایش‌های مادی و در راه کسب رضای خداوند بزرگ و نجات جان انسان‌ها از هستی و سلامت خویش می‌گذرند تا همنوعان آنها از گزند حوادث مصون و ایمن باشند.

در این مراسم از آتش نشانان و خانواده های آنان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group