يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

مربی تیم‌های پایه خوشه طلایی گفت: با همت مدیریت این باشگاه و تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم های پایه ضمن کسب عنوان قهرمانی در لیگ زیر هفده سال استان مرکزی، فوتبال رده های سنی پایه شهرستان که سالها در رکود و تعطیلی قرار داشت را دوباره احیا کردیم.

«حجت فراتی» روز جمعه پس از آنکه تیم تحت هدایتش عصر دیروز با شکست بامداد اراک قهرمان لیگ استان مرکزی شد، به ایرنا گفت: با پرورش و تقویت استعداد جوانان ساوجی، فوتبالی که سال‌ها تعطیل بود را توانستیم به قله قهرمانی برسانیم.
وی بیان کرد: فوتبال رده پایه و شناسایی و پرورش استعدادهای ساوه حدود ۲ دهه بود که در شهرستان ساوه با کم مهری، مورد غفلت واقع شده بود اما دیروز بچه ها با قهرمانی در لیگ زیر هفده سال استان مرکزی ثابت کردند که ورزش این شهرستان فقط در فوتسال خلاصه نمی شود و در آینده می توان شاهد درخشش فوتبالیست‌های ساوجی در سطح کشور باشیم.
مربی تیم‌های پایه باشگاه خوشه طلایی ادامه داد: فوتبال با وجود استعدادهای بسیار در ساوه تعطیل بود اما امروز توانستیم با همت مسئولان و جوانان ساوجی، در مقابل تیم اراک مقام قهرمانی را کسب کردیم.  
فراتی گفت: تیم رده امید خوشه طلایی ساوه نیز شانس قهرمانی در لیگ امیدهای استان مرکزی را دارد و تیم فوتبال جوانان این باشگاه نیز به لحاظ فنی با اختلاف بهترین تیم استان بود.
وی ضمن ابراز خرسندی از قهرمانی تیم زیر هفده‌ سال‌ ساوه در فینال لیگ استان مرکزی، گفت: اکنون تیم وارد مرحله لیگ کشوری رقابت‌ها شده است و برای حضور در این سطح نیاز به حمایت مسئولان و تامین امکانات و زیرساخت ها داریم.

فراتی با قدردانی از حمایت های خبرگزاری ایرنا از تیم های پایه باشگاه خوشه طلایی ساوه، نقش رسانه‌ها در ارتقای سطح فنی و کیفی فوتبال بازیکنان را بسیار موثر ارزیابی کرد.
مربی تیم‌های پایه باشگاه خوشه طلایی افزود: فوتبال شهرستان ساوه پتانسیل ویژه‌ای دارد و تاکنون هشت رده سنی در این رشته ساماندهی شدند.

هدف ما درخشش در لیگ کشور و کسب افتخار برای ساوه استفوتبال رده های پایه شهرستان ساوه با قهرمانی در استان از رکود خارج شد

 

«رضا باغبان» دروازه بان و کاپیتان تیم قهرمان لیگ زیر هفده سال استان مرکزی نیز به ایرنا، گفت: بازی بسیار خوبی بود و اعضای تیم با قهرمانی دستمزد تلاش خود را گرفتند.
وی ادامه داد: این قهرمانی را تقدیم به همشهریان ساوجی می کنیم و امیدواریم مردم از این بازی لذت برده باشند.
کاپیتان تیم پایه خوشه طلایی ساوه از حمایت های مدیرعامل این باشگاه و کادر مربیان از جمله حجت فراتی، جلیل مرادی، حسین ذوالفقاری و سید احمد رضوی قدردانی کرد و افزود: برای حضور در لیگ کشوری، تمرینات را با جدیت ادامه خواهیم داد تا با درخشش در این سطح از رقابت ها برای مردم ساوه افتخارآفرین باشیم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group