جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس دادگستری شهرستان ساوه گفت: دستگاه قضائی پرچمدار احقاق حق، اجرای عدالت و برخورد با قانون گریزان در جامعه است.

هادی ملکی سه شنبه اول تیرماه در حاشیه گلباران گلزار شهدای امامزاده سیدعلی اصغر(ع) که با حضور مسئولان و کارکنان قضائی شهرستان در نخستین روز از هفته قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: احقاق حق و اجرای عدالت مهمترین تکلیف دستگاه قضائی است و در اجرای این وظیفه کوتاهی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه اجرای عدالت مهمترین سرمایه دستگاه قضائی است که اگر به درستی انجام شود، علاوه بر احقاق حقوق عامه پاداش بزرگی از سوی خداوند متعال خواهد داشت، اظهار کرد: برقراری عدالت، احقاق حق و دفاع از مظلوم در برابر ظلمی که به او شده است مهمترین اولویت دستگاه قضائی به عنوان ملجا و پناهگاه مظلومان است.

رئیس دادگستری شهرستان ساوه در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه از شهید بهشتی به عنوان پرچمدار عدالت و خادمی دلسوز، شجاع انقلابی یاد کرد و افزود: نام شهید بهشتی با دستگاه قضا پیوند خورده است و قوه قضائیه با تاسی از الگوی رفتاری و منش این شهید والامقام و در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب با معارضان حقوق عمومی مقابله می کند.

وی حضور کارکنان قضائی در نخستین روز از هفته قوه قضائیه در گلزار مطهر شهدا را تجدید میثاق با آرمان‌های مجاهدان فی سبیل الله دانست و افزود: امنیت کشور مرهون خون مطهر شهداست و شهدا الگویی برای همه مسئولان بویژه دستگاه قضا برای خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم هستند.

ملکی در ادامه به مهمترین برنامه‌های هفته قوه قضائیه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تجدید میثاق با شهدای والامقام با حضور کارکنان دستگاه قضایی در گلزار شهدا و گلباران مزار شهیدان، اختصاص ملاقات ویژه مردمی در قالب میز خدمت با حضور رئیس دادگستری و دادستان، بازدید از مرکز مهر والدین، برگزاری جلسه نشست قضایی دادگستری شهرستان، دیدار با امام جمعه، بازدید از زندان، برگزاری جلسه با فعالان اقتصادی و اعضای انجمن مدیران صنایع، بازدید اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از تولید از یک واحد تولیدی و صنعتی موفق، سخنرانی یکی از مسئولین قضایی در قبل از خطبه های نماز جمعه، بازدید از دفاتر خدمات قضایی و ... از برنامه‌های پیش بینی شده در هفته قوه قضائیه است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group