جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از کشف ۵ هزار و ۶۶۰ کیلوگرم روغن سویا و نباتی احتکار شده از یک واحد صنفی در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ "روح‌الدین یوسف‌وند" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در تداوم طرح های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان زرندیه در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه احتکار روغن در یک واحد صنفی با خبر شدند.

 این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سرانجام پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی، واحد صنفی مذکور شناسایی و در بازرسی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت از آن، مقدار ۵ هزار و ۶۶۰ کیلوگرم روغن سویا و نباتی احتکار شده، کشف شد.

 به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: فرد محتکر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای برخورد قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در پایان با قدردانی از همکاری آگاهانه مردم با پلیس از شهروندان وظیفه شناس خواست تا در صورت کسب هرگونه خبر در رابطه با احتکار کالا و لوازم اساسی مورد نیاز مردم، اطلاعات خود را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group