پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت فعالیت مشاغل تاکنون با ۳۰۱ اخطاریه با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا صادر و ۱۴۴ واحد صنفی پلمب شده است.

جعفر گندمکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در پی مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان مبنی بر  اعمال محدودیت برای صنوف غیرضروری، گشت‌های نظارتی ویژه‌ای به همین منظور در سطح شهرستان تشکیل شد.

وی افزود: سه تیم متشکل از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در دو نوبت صبح و عصر برای اجرای گشت‌های مشترک تشکیل و از زمان اجرای طرح تاکنون از ۶۸۶ واحد صنفی شهرستان بازدید بعمل آمده است.

این مقام مسئول در اداره صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: علاوه بر برخورد قانونی با واحدهای صنفی غیرضروری که اقدام به فعالیت در محدودیت های کرونایی می کنند، رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در صنوف ضروری یا عرضه مواد غذایی توسط متصدیان فروشگاه‌ها بدون استفاده از ماسک و دستکش، نیز در زمره تخلفات بهداشتی است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی با تقدیر از همکاری و همراهی صنوف در اجرای دقیق طرح محدودیت‌های کرونایی تاکید کرد: با توجه به وضعیت بحرانی بیماری کرونا، کلیه واحدهای صنفی و خدماتی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده و گندزدایی مخصوص دست و سطوح، استفاده از دستکش و ماسک بهداشتی و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند.

گندمکار از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی به ویژه عدم رعایت نکات بهداشتی در واحدهای صنفی مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ گزارش کنند تا سریعا رسیدگی شوند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group