چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

فرماندار ساوه گفت: قوانینی در مجلس یازدهم تصویب شود که به نفع مردم تفسیر شود.

علی میرزایی در آیین افتتاحیه دفتر و معرفی مسئولان دفاتر نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس یازدهم با تقدیر از همه دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رهنمودهای رهبری در آغاز بکار فعالیت نمایندگان مجلس یازدهم خط و مشی را برای ارکان نظام اسلامی ترسیم کرد.

وی شناخت دقیق از شرایط کشور را  اولویت مهم مجلس دانست و افزود: نمایندگان مجلس باید اولویت‌های کشور را در حوزه‌های گوناگون بویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مردم متناسب با نیاز جامعه سرلوحه کار خویش قرار دهند و ریل‌گذاری و سیاست‌گزاری متناسب با آن را در خانه ملت اتخاذ کنند.

وی شناسایی اولویت‌های شهرستان و عارضه‌یابی کمبودها و موانع را مورد تاکید قرار داد و افزود: با همدلی بین مدیران شهرستانی و مشارکت مردم و با استفاده از نظرات نخبگان می توان مسیر توسعه را هموار کرد.

فرماندار ساوه تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور اساسی‌ترین کار در سال جهش تولید باید بر مبنای وحدت و تعامل، دوری از جناح بازی و حاشیه پردازی‌های شخصی و گروهی باشد تا در نزد خدا و مردم سربلند و روسفید باشیم.

وی شفافیت در همه عرصه‌ها از سوی نمایندگان مجلس بویژه در وضع قوانین و مقررات و نظارت بر حسن اجرای آنها، پرهیز از تصویب قوانین پشت سرهم و دست و پاگیر، کیفیت بخشی به قوانین به جای توجه به کمیت آنها و لایحه محوری به جای طرح محوری را مورد تاکید قرار داد و افزود: مجلس یازدهم به جای وضع قوانین متعدد باید به دنبال کیفیت بخشی به قانون باشد. بسیاری از قوانین کشور ما از کیفیت لازم برخوردار نیستند و در مسیر اجرا با مشکل مواجه می شوند.

میرزایی با تاکید بر اینکه در مجلس شورای اسلامی باید قوانینی تدوین شود که به نفع مردم تفسیر شود، افزود: اصلاح قانون انتخابات از اصلی‌ترین رویکردهای مجلس یازدهم باشد. در فرآیند برگزاری انتخابات برخی قوانین دست و پاگیر وجود دارد که نیاز به اصلاح داشته و امید است این مهم در اولویت مجلس یازدهم قرار گیرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group