يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: از آغاز رزمایش همدلی مومنانه و در راستای لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکنون ۲۱ هزار بسته حمایتی شامل اقلام خوراکی و بهداشتی میان نیازمندان این شهرستان تهیه و توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار «حجت الله دستجانی» عصر پنجشنبه در آخرین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه شهرستان ساوه به خبرنگاران، گفت: امروز در مرحله آخر این رزمایش سه هزار بسته غذایی و بهداشتی میان خانوارهای شناسایی شده و نیازمند ساوجی توزیع شد و بدین ترتیب فراتر از چشم انداز ۲۰ هزار بسته عمل شد.

وی اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه ویژه رزمایش مومنانه و مواسات، سپاه و بسیج با همکاری خیرین و مسئولان فعالیت های خود را برای تامین نیاز خانواده های آسیب دیده از کرونا متمرکز کردند که نتایج بسیار موثر و مفیدی به همراه داشت.

سرهنگ دستجانی گفت: ارزش هر بسته تهیه شده غذایی و بهداشتی افزون بر سه میلیون ریال است و تلاش می کنیم بعد از ماه رمضان همچنان روند کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده را ادامه دهیم.

وی گفت: در این رزمایش کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد و بقاع متبرکه کمک شایانی برای جمع آوری کمک های مردمی و خیرین داشتند.
سرهنگ دستجانی گفت:برخی نهادها از قبیل شهرداری نیز بصورت قشری بسته های حمایتی تهیه و به خانواده های شناسایی شده اعطا کردند همچنین بسیج مساجد، محلات، ائمه جماعت و بانوان نیز نسبت به شناسایی نیازمندان و توزیع بسته ها میان آنها فعالیت داشتند.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: تا زمانی که شیوع ویروس کرونا وجود دارد و اقشاری از آن دچار آسیب هستند، وظیفه خود می دانیم نسبت به تداوم رزمایش کمک مومنانه و حمایت از زبان دیدگان بیماری مذکور در ساوه اقدام کنیم.
وی با اشاره به سال جهش تولید، گفت: ارکان مختلف سپاه از جمله قرارگاه خاتم‌الانبیاء، بسیج کارگری و سایر حوزه ها با تهیه برنامه و دستورالعمل های ویژه تلاش می کنند در حوزه تولیدات داخلی به خصوص شهرستان صنعتی ساوه رهنمودهای مقام معظم رهبری را اجرا کنند.
سرهنگ دستجانی گفت: خروج صنایع راکد از وضعیت کنونی و افزایش ظرفیت صنایع نیمه فعال از جمله اهداف مدنظر در برنامه جهش تولید سپاه شهرستان ساوه قرار دارد.
وی تاکید کرد: تلاش می کنیم با همکاری کمیسیون کارگری شهرستان ساوه تسهیلات به بخش هایی از صنایع که نیاز واقعی دارند، تخصیص یابد و از انحراف این منابع به سمت اهداف غیرتولیدی با رصد واحدها جلوگیری خواهیم کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group