دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه از کشف کارگاه تولید کننده مواد ضدعفونی و شوینده غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

جعفر گندمکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ساوه موفق شدند در پی بازرسی های مستمر و گزارشات مردمی، یک کارگاه تولید کننده مواد ضدعفونی، مواد شوینده و ژل غیرمجاز را در یکی از روستاهای بخش مرکزی ساوه شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی کشف و پلمب کنند.

وی گفت: این مواد ضد عفونی با همکاری معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی ساوه و نیروی انتظامی قبل از توزیع در جامعه کشف و توقیف شد. البته تعداد محدودی از این مواد ضدعفونی در یکی از مغازه های این روستا عرضه می‌شد که بلافاصله جمع آوری شد.

گندمکار ادامه داد: در این کارگاه‌ هزار لیتر وایتکس ، دو هزار لیتر ژل ضدعفونی دست، ۲۰۰۰ عدد بطری خالی، ۱۵۰۰ لیتر مواد شیمیایی شامل متانول و ... ۱۵۰۰ لیتر اسید و مقداری رنگ شیمیائی قرمز و آبی که جهت رنگ محصول آماده شده بود، کشف و ضبط شد.

گندمکار افزود: بخشی از مواد ضدعفونی کشف شده در این کارگاه با استفاده از برچسب و نام‌های اقتصادی مرسوم در جامعه نظیر برند ارس آماده عرضه بود که کشف شد.

وی افزود: طبق بررسی های به عمل آمده دو نفر در این کارگاه به تولید مواد ضدعفونی غیر مجاز اشتغال داشتند که به محض اطلاع از حضور بازرسان نیروی انتظامی محل کار خود را ترک کرده و متواری شدند که تحقیقات برای دستگیری متهمین در دستور کار پلیس است.

به گفته رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان ساوه در همین رابطه پرونده ای تشکیل و با سیر مراحل قانونی و برای رسیدگی تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group