جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

بر اساس اعلام معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه، دکتر «رائولا راگوتام» با اصالت هندوستانی که سالها در این شهرستان به طبابت مشغول بود، به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

دکتر «حسینعلی زمانی» روز شنبه به ایرنا، گفت: این پزشک از بازنشستگان حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان شهید مدرس ساوه بود که سالها با فداکاری بیماران را طبابت و معالجه کرد.

وی اظهار داشت: دکتر راگوتام از متخصصین بیماری های داخلی بود که در مطب خود واقع در خیابان شریعتی ساوه به مردم این شهرستان ارائه خدمت می کرد و همواره خود را یک ایرانی میهن دوست می دانست.

به گفته دکتر زمانی، با وجود شیوع ویروس کرونا در ساوه، این پزشک باسابقه که کهولت سن داشت همچنان خود را متعهد به خدمتگزاری می دانست و مطبش به روی مراجعین باز بود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: دکتر راگوتام دارای بیماری زمینه ای دیابت و پیوند کلیه بود و پس از ابتلا به کرونا با اینکه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید مدرس تحت درمان و مراقبت بود اما جان به جان آفرین تسلیم کرد.

تاکنون 242 بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در شهرستان ساوه با تلاش کادر پزشکی و پرستاران بیمارستانی از خطر این بیماری نجات یافته اند و برای نگهداری آنها یک نقاهتگاه ایجاد شده است تا دوره بازیابی کامل سلامت آنها تکمیل شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group