جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرمانده سپاه ناحیه ساوه از برگزاری رزمایش بیوولوژیکی مبارزه با کرونا توسط قرارگاه پدافند زیستی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار حجت‌الله دستجانی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این رزمایش با مشارکت دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی جهادی به مدت دو روز (26 و 27 اسفندماه) در شهرستان ساوه برگزار می‌شود، افزود: در این رزمایش محیط بانان سلامت شهرستان اقدام به ضدعفونی تمامی معابر و خیابان‌های شهری با بکارگیری تمامی ظرفیت در حوزه ادوات و تجهیزات سمپاشی خواهند کرد.

وی از شهروندان ساوجی خواست تا در جریان برگزاری رزمایش مبارزه با ویروس کرونا خودروهای خود را در داخل معابر و کوچه ها پارک نکنند تا فرآیند گندزدایی و ضدعفونی به درستی و بدون هیچ مانع فیزیکی انجام شود.

فرمانده سپاه ساوه هدف اصلی این رزمایش را پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا با یک روحیه تهاجمی، دانست و افزود: برگزاری این رزمایش با توجه به قرائنی که احتمال حمله‌ بیولوژیکی بودن این رویداد مطرح شده است، می‌تواند جنبه‌ رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته و بر اقتدار و توان ملی بیفزاید.

وی تصریح کرد: باتوجه به گسترش ویروس کرونا و مشکلات پیرامون آن برای افراد جامعه، قرارگاه پدافند زیستی شهرستان ساوه تشکیل شد و کمیته های مختلف فعالیت خود را آغاز کردند.

سرهنگ دستجانی رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های پزشکی را از سوی هر یک از افراد جامعه بهترین راهکار پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: سپاه و بسیج و گروه های جهادی همراه با دستگاه های اجرایی و آحاد مختلف مردم از آمادگی کامل برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا برخوردار است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی بیان کرد: ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر شهری از جمله راه‌های جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح جامعه است و به همین دلیل این عملیات با مشارکت سپاه و نیروهای جهادی انجام می شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group