پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

امام جمعه ساوه گفت: دستگاه‌های نظارتی نباید تن به برخی مصلحت اندیشی‌ها بدهند که بعدها نظام اسلامی و مردم بخواهند تاوان آن را بدهند.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در آئین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه بر دقت بیشتر در تایید یا رد صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس تاکید کرد و افزود: به نظر می‌رسد شورای نگهبان قانون اساسی در بررسی صلاحیت‌ها در برخی حوزه‌های انتخابیه می توانست بهتر عمل کند، گرچه باید همگان به قانون تمکین کنند چرا که حکومت اسلامی حکومت قانون است و باید به عنوان یک اصل، فصل الخطاب قرار گیرد.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه کسی که صلاحیت ندارد نباید تایید شود، افزود: تائید افرادی که صلاحیت و اهلیت ندارند جفا در حق مردم و نظام اسلامی است و اگر کسی هم صلاحیت دارد نباید در حق او اجحاف شود. همه باید بدانند که پروسه بررسی صلاحیت یک امانت است.

وی در ادامه گفت: مدیران اگر تعهداتی به مردم می‌دهند نسبت به آن وفادار باشند و اینگونه نباشد که قول بدهند و عمل نکنند. تعهدات و مصوبات باید اجرایی شود چراکه اگر مصوبات اجرایی نشود مردم به ما اعتماد نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه مردم می‌گویند مدیران باید صادق باشند، تصریح کرد: مردم ایران در همه صحنه‌ها حضوری موثر داشته‌اند که نظیر آن را دنیا در آیین تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت  دید و  این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

وی همچنین با اشاره به خدمات ارزشمند علامه عسگری ساوجی به مذهب تشیع و دین مبین اسلام گفت: موضوع نامگذاری یکی از میادین شهر ساوه به نام علامه عسگری از افتخارات شهرستان ساوه در حضور استاندار مرکزی مطرح شد و شورای شهر قول داد که انجام دهد، اما متاسفانه با وجود مصوبه شورا هنوز اجرایی نشده است.

وی وظیفه مردم را وفاداری به تعهدات خود نسبت به نظام دانست و افزود: اگر حکومت وفادار نباشد نمی‌تواند به درستی به مردم خدمت کند و از مردم بخواهد که به وظایف خود عمل کنند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: توسعه همه جانبه در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... در گرو برقراری امنیت پایدار است و نیروی انتظامی متولی اصلی امنیت در کشور است.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: در نظام اسلامی افرادی در مناصب مختلف قرار می‌گیرند تا به مردم به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب خدمت کنند.

علی میرزایی با تاکید بر اینکه همه باید در صف خدمتگزاران نظام باشیم، اظهار کرد: مهم نیست که یک مسئول در ابتدا یا انتهای صف خدمتگزاری بوده یا در لباس و کسوت سرداری و یا سربازی به مردم خدمت کند مهم خدمت رسانی صادقانه برای جلب رضایت الهی و مردم است.

وی تصریح کرد: مدیران باید در روز معارفه خود به فکر روز تودیع باشند و خدمات خود را به گونه‌ای به مردم ارائه دهند که در محضر الهی و وجدان خویش سربلند باشد.

فرماندار ساوه گفت: شهرستان ساوه یکی از شهرهای ویژه با مختصات خاص در ابعاد گوناگون است و نیازمند اجرایی شدن طرح و برنامه خاصی در حوزه انتظامی است.

وی گفت: نیروی انتظامی ساوه با هوشیاری و درایت همراه با رأفت اسلامی در برقراری امنیت تلاش می‌کند و ساوه از جمله شهرهایی است که از شاخص امنیتی مطلوبی برخوردار است.

در این جلسه از زحمات سرهنگ اسدی فرمانده سابق انتظامی شهرستان تقدیر و سرهنگ عیسی آبادی فرمانده جدید انتظامی شهرستان معرفی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group