جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

فرماندار ساوه گفت: تدریس مدیران ادارات این شهرستان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ممنوع است.

علی میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: گزارشاتی مبنی بر تدریس برخی مدیران دولتی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بصورت حق التدریس دریافت شده بود که به محض اطلاع، از ادامه تدریس آنان در مراکز آموزش عالی جلوگیری بعمل آمد.

وی با تاکید بر اینکه تمام وقت و فکر یک مدیر باید به خدمت به مردم معطوف شود، اظهار کرد: وقتی یک مدیر دولتی در کنار مسئولیت خود به تدریس در دانشگاه اهتمام ورزد باید در برخی ساعات اداری محل کار خود را ترک کرده یا در غیرساعات اداری پیگیر امور مربوط به دانشجویان باشد که موجب کاهش کارآیی و خدمت رسانی او به مردم می‌شود.

معاون استاندار مرکزی با تاکید بر ممنوعیت تدریس مدیران در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم گفت: مدیران در نظام اسلامی در قبال خدمت تمام وقت به مردم، مزایای دولتی دریافت می‌کنند، از این رو موظف هستند در دوران مسئولیت خویش صرفا به ایفای نقش در حوزه مسئولیت خود بپردازند نه اینکه وقت خود را ساعت‌ها در کلاس درس یا در بین مسیر اداره یا تا دانشگاه سپری کنند.

وی با تاکید بر اینکه تدریس مدیران در دانشگاه ها بعنوان یک برگ برنده در رزومه کاری در سایت سازمان متبوع به حساب می آید، افزود: امروز برگ برنده یک مدیر در نظام اسلامی خدمت صادقانه و بی منت به مردم است تا بتواند رضایت خداوند و مردم را کسب کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group