پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: توزیع محصول کیک تولیدی در یکی از واحدهای صنعتی این شهرستان در مدارس با توجه به انجام آزمایش‌های لازم و تایید سلامت، منعی ندارد.

دکتر «رضا نظری» روز  سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از شائبه وجود قرص در محصولات برخی از کارخانه‌های تولید کیک و کلوچه در کشور از جمله یکی از واحدهای تولیدی واقع در شهر صنعتی کاوه، کارشناسان و بازرسان بهداشتی و غذا و دارو به بررسی این مساله پرداختند و محرز شد این اقدام در خارج از زنجیره تولید و توزیع انجام شده است.

وی اظهار کرد: کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و معاونت غذا و داروی شهرستان ساوه برای راست آزمایی، ‌ اقدام به خرید ۲ محموله بار با حجم وانت نیسان هم از کارخانه و هم از توزیع کننده یا نمایندگی های رسمی این شرکت کردند و با بررسی دقیق تمام محصولات، محرز شد که هیچ گونه قرص در داخل کیک ها نیست و محصول نیز از نظر بهداشتی و کیفی مشکلی ندارد.

نظری گفت: مواردی که وجود قرص در کیک‌ها مشاهده شده و مورد شکایت شهروندان قرار گرفت، عمدتا مربوط به توزیع کننده‌های متفرقه و خارج از قرارداد رسمی شرکت بوده است.

در ۲ ماه گذشته مواردی از وجود قرص در محصولات تولیدی (کیک و کلوچه) برخی شرکت تولیدی کشور توسط شهروندان مشاهده شد و در رسانه ها و فضای مجازی نیز بازتاب گسترده ای داشت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group