شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024


میدان جدیدالاحداث شهر ساوه به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساوه که با حضور اعضای شورای شهر و شهردار ساوه تشکیل شد، با تصویب اعضای شورا، بزرگترین میدان جدیدالاحداث ساوه در بلوار آزادی واقع در ورودی شمال شهر به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر در این خصوص گفت: شهید قاسم سلیمانی سالیان زیادی از عمر با برکت خود را صرف مبارزه با تروریسم و استکبار در جهان و منطقه کرد و امروز نیز به دست تروریسم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

عبداله سالمی ادامه داد: تلاش بی‌وقفه شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با گروهک تروریستی داعش او را به نماد مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری در دنیای اسلام بدل کرده بود.

وی تصریح کرد: خباثت و پلیدی تروریست‌های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در عالم بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می‌کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریسم را  خواهد خشکاند.

احمد حاج امینی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساوه نیز گفت: محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل برخورداری از روحیه اخلاص، فداکاری و الگوی ولایت پذیری  و شجاعت او بود که نامی بلند از این شهید والامقام همواره در یادها به یادگار خواهد گذاشت.

وی بیان کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساوه با نامگذاری بزرگترین میدان در حال احداث شهر ساوه پام کوچکی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید والامقام برداشت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group