جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس دادگستری شهرستان زرندیه گفت: با راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در شرف تاسیس این شهرستان برای افزون بر ۳۰ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا قویدل در جلسه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی با محوریت مشکلات قضایی و حقوقی واحدهای تولیدی شهرستان زرندیه که با حضور رئیس کل دادگستری استان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان زرندیه با سه شهرک صنعتی (مامونیه، زاویه و پرندک) و شرکت‌های خارج از شهرک‌های صنعتی، دارای ۳۴۴ واحد تولیدی و صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری است که برای افتتاح این میزان واحد تولیدی و صنعتی مبلغی معادل ۲۸ هزار و ۵۸۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: با فعالیت ۳۴۴ واحد تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف شهرستان زرندیه برای ۱۱ هزار و ۹۶ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

رئیس دادگستری شهرستان زرندیه ادامه داد: در حال حاضر ۶۸۶ واحد صنعتی و تولیدی در نقاط مختلف شهرستان در شرف تاسیس و پیمودن فرآیند ثبت و صدور پروانه بهره‌برداری هستند که برای افتتاح این تعداد شرکت بالغ بر ۵۵ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای احداث فضای فیزیکی و تامین تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: با بهره برداری از ۶۸۶ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان زرندیه علاوه بر ۱۱ هزار و ۹۶ فرصت شغلی ایجاد شده در گذشته برای افزون بر ۳۰ هزار نیروی کار جدید اشتغال ایجاد خواهد شد که تحول بزرگی در توسعه صنعتی و اقتصادی منطقه و استان مرکزی و نیز کاهش نرخ بیکاری رقم خواهد زد.

قویدل به برگزاری جلسات مستمر ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در سطح ملی و استانی اشاره کرد و گفت: تشکیل جلسات در شهرستان ها موجب احصای دقیق مشکلات و موانع تولید خواهد شد و تصمیم گیری در سطح کلان را تسهیل می کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group