جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

استاندار استان مرکزی گفت: نواقص زیرساختی موجود در ورزشگاه شهید چمران ساوه بزودی برطرف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سیدعلی آقازاده در حاشیه تماشای بازی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته و براساس قولی که در بازدید یک ماه پیش به مردم شهرستان ساوه داده بودیم، خوشبختانه در نیمه مهرماه ورزشگاه شهید چمران میزبان بازی های نماینده فوتبال استان مرکزی در لیگ دسته یک شد.

وی با اشاره به نتایج خوبی که این تیم در دیدارهای لیگ دسته یک کسب کرده است، بیان کرد: روند پیروزی های این تیم مقابل حریفان خود این نوید را می دهد که استان مرکزی بتواند در فصل آینده صاحب یک تیم لیگ برتری شود.

استاندار مرکزی به اشکالات ورزشگاه شهید چمران اشاره کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با نظارت فرمانداری پیگیر برطرف کردن این اشکالات است و امیدواریم بتوانیم ظرفیت دو هزار نفری ورزشگاه را برای فصل آینده فوتبال به چهار هزار نفر افزایش دهیم.

وی بیان کرد: تیم خوشه طلایی یک تیم کاملا خصوصی است، اما مجموعه استان از همه توان خود برای فراهم کردن زیرساخت های لازم به منظور توسعه ورزش استان استفاده خواهد کرد. دولت اعتباری معادل 20 میلیارد ریال را برای بازسازی و بهسازی ورزشگاه شهید چمران ساوه هزینه کرده است.

آقازاده در ادامه به زیرساخت های استان مرکزی در حوزه ورزش اشاره کرد و افزود: استان مرکزی جزو استان های متوسط کشور در حوزه سرانه و زیرساخت های ورزشی است و درصدد هستیم که بتوانیم در حوزه تامین سرانه ورزشی به استانداردهای ملی دست یابیم.

وی بیان کرد: با تعریف پروژه های جدید در حوزه ورزش امیدواریم تا پایان سال 1400 استان مرکزی از نظر سرانه ورزشی برای مردم و ورزشکاران یکی از استان های برخوردار باشد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group