شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در حالی که در آستانه خلق شگفتی جام حذفی بود، با شکست برابر تیم لیگ برتری شاهین شهرداری بوشهر از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه و شاهین بوشهر از مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی، امروز ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام قم به میزبانی تیم خوشه طلایی ساوه برگزار شد.

در نیمه اول، خوشه طلایی موفق شد با ۲ گل تیم شاهین را مغلوب کند و پیروز به رختکن برود. اکبر صغیری در دقیقه ۱۵ و احسان پورشیخ علی در دقیقه ۱۶ گلزنان خوشه طلایی در این نیمه بودند.

نیمه دوم شاهین دو گل خورده را جبران کرد و بهمن سالاری در دقایق ۷۳ و ۸۳ دو گل شاهین شهرداری بوشهر را به ثمر رساند و با این تساوی بازی به وقت‌های اضافه رفت.

در وقت اضافه، شاهین شهرداری بوشهر با گلزنی دانیال مومنی در دقیقه ۱۰۵ پیش افتاد، اما سجاد اژدر در دقیقه ۱۱۹ گل سوم خوشه طلایی را وارد دروازه شاهین کرد تا نتیجه ۳ به ۳ مساوی شود و کار به پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی تیم شاهین شهرداری با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

خوشه طلایی در حالی در این دیدار شکست خورد که همچنان به دلیل فراهم نبودن شرایط استادیوم خانگی خود در ساوه، از میزبانی در لیگ دسته اول و جام حذفی محروم است

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group