جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

به همت هیات ورزش های همگانی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه یک دوره مسابقه کشوری چالش آتش نشانان در این شهر برگزار شد .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، فرماندار ساوه در افتتاحیه این مسابقه گفت: آتش نشانان فرشتگان نجات هستند که نقش والایی در نجات جان انسان ها دارند و یک روز در تقویم ملی به عنوان روز آتش نشان نامگذاری شده است .

علی میرزایی افزود: خدمات آتش نشانان در پیشگاه خدا از اجر و قرب بالایی برخوردار است. گرچه نقش آتش نشانان خاموش کردن آتش است، اما خدمات فنی و تخصصی آتش نشانان در هنگام بروز سایر حوادث و‌ بلایا نیز حائز اهمیت است .

وی بیان کرد: حوادثی نظیر پلاسکو بیانگر کار جهادی آتش نشانان است تا با نثار جان خود جان هموطنان را نجات دادند .

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه نیز در حاشیه برگزاری این مسابقه در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: این چالش ترکیبی از کارهای عملیاتی آتش نشانان به صورت میدانی و ورزشی است .

محمدرضا برزگر با اشاره به حضور آتش نشانان از استان ها و شهرهای مختلف کشور در این مسابقه افزود: در این مسابقات 18 تیم از سراسر کشور به میزبانی ساوه شرکت کردند و در یک آیتم شامل چهار مرحله به مدت یک روز و به میزبانی ساوه در پیست اسکیت مجتمع ورزشی امام علی (ع) واقع در خیابان بسیج دو به رقابت پرداختند .

وی افزود: در این مسابقه آتش نشانان پس از عبور از در و زدن ضربات پتک و عبور از موانع به سیبل نشانه یا آتش فرضی رسیده و پس از اطفای حریق مصدوم را به متراژ 20 متر حمل و از خط پایان عبور می کنند

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group