پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از وقوع سرقت در يكي از شعب بانكی در شهرستان ساوه خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی استان مرکزی در این باره گفت: ساعتی پیش یکی از شعب بانکی در شهرستان ساوه، توسط دو جوان که یکی از آنان بنا بر اظهارات شاهدان حاضر در محل مسلح به سلاح كلت كمري بوده است، مورد سرقت قرار گرفت.

وي با بيان اينكه اين شعبه بانك،‌ بدون توجه به هشدارها و پيگيري‌هاي مكرر پليس، فاقد نگهبان حفاظتي بوده است، افزود: سارقان با تهدید کارمندان بانک، اقدام به سرقت مبلغی وجه نقد كرده و بلافاصله از محل متواری مي‌شوند.

اين مقام انتظامي با اشاره به آغاز تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان خاطر نشان كرد:‌ جزئیات بیشتر در خصوص اقدامات پلیس در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان از طریق پلیس استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سرقت مسلحانه صبح امروز شعبه ساوه بانک صادرات ایران هیچ‌گونه خسارت جانی در پی نداشت .

رئیس روابط‌عمومی بانک صادرات ایران در گفت‌وگو با ایسنا با بیان مطلب فوق افزود: صبح امروز دو سارق با سلاح‌های گرم و سرد برای سرقت پول‌های موجود در صندوق، وارد شعبه بانک صادرات شدند اما همکاران شعبه بلافاصله با آگاهی از موضوع، آژیر شعبه را فعال کردند که این اقدام منجر به ناکام ماندن عملیات اصلی سارقان شد .

امیر لعلی افزود: سارقان با شنیدن صدای آژیر، صرفاً به جمع کردن پول‌های روی باجه اقدام کردند که مجموع مبالغ سرقت‌شده کمتر از ۲۰ میلیون تومان بوده است .

وی با بیان اینکه شعبه یادشده به جدیدترین سیستم‌های امنیتی مجهز بوده و همین موضوع منجر به واکنش سریع همکاران شده است، گفت: خوشبختانه در این حادثه آسیبی به همکاران و مشتریان وارد نشده و نیروی انتظامی نیز در زمان مناسب در محل شعبه حاضر شد .

وی از تشکیل پرونده این سرقت در نیروی انتظامی ساوه برای ردیابی سارقان خبر داد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group