شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

مدیرعامل شرکت شهر صنعتی کاوه گفت: تکمیل و راه اندازی خط انتقال آب از «مزرعه سید قلی» به این شهر صنعتی مشکل کم آبی واحدهای صنعتی را در تابستان حل کرده و تولید و اشتغال را رونق می بخشد.

«مجید صادقی زاده» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح انتقال آب از مزرعه سید قلی به شهر صنعتی کاوه به طول ۲۳ کیلومتر از تیر ماه سال ۹۶ کلید خورده و در مراحل پایان قرار دارد.

وی توضیح داد: با اتصال این شبکه آبی، میزان دبی ورودی آب به شهر صنعتی کاوه از ۳۵۰ به ۷۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت شهر صنعتی کاوه افزود: آب از زیرساخت‌های مهم در حوزه صنعت است و با توجه به اینکه کاوه بزرگترین شهر صنعتی ایران است، اجرای طرح انتقال آب و افزایش دبی آب ورودی به آن نقش محوری در رونق تولید و افزایش اشتغال ایجادی دارد.

صادقی زاده اظهار داشت: اجرای این خط انتقال آبی از طرح‌های ماندگار چهار دهه اخیر در حوزه صنعت ساوه است و رسالتی مهم در اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید و لزوم حمایت از تولیدات داخلی به شمار می‌رود.

وی گفت: طرح خط انتقال آب شهر صنعتی کاوه به ایستگاه پمپاژ متصل شده و با توجه به اینکه خط انتقال فعلی دارای وضعیتی قدیمی و فرسوده است و از شهر ساوه عبور می‌کند، تسریع در راه اندازی طرح جدید اهمیت ویژه دارد.

مدیر عامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه عنوان کرد: بخشی از خط انتقال آب از حاشیه شهر ساوه و بخش دیگر از داخل شهر عبور کرده است و با همکاری و تعامل مؤثر شهرداری این خط انتقال با رعایت نکات ایمنی، فنی و مهندسی به اتمام رسید.

صادقی زاده گفت: با اجرای این طرح، مشکل تأمین آب بخش صنعت شهرستان ساوه در حوزه شهر کاوه برای تابستان به حداقل می‌رسد.

وی اظهار داشت: لوله‌های استفاده شده در این طرح آبرسانی از نوع ۵۰۰ میلیمتر چدن داکتیل است که ماندگاری بالایی دارند.

مدیرعامل شرکت شهر صنعتی کاوه اظهار داشت: با توجه به مشکل بیکاری و لزوم توسعه اشتغال و تسهیل در بخش سرمایه گذاری، شرکت شهر صنعتی کاوه تمام توان خود را برای فراهم آوردن زیرساخت‌های مورد نیاز به کار گرفته تا سرمایه گذاران با آسودگی خاطر در شهر صنعتی کاوه فعالیت اقتصادی و تولیدی داشته باشند.

صادقی زاده با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید، گفت: این مهم رسالت شرکت شهر صنعتی کاوه را به عنوان یک قطب اشتغال زایی و تولیدی در زمینه کالای ایرانی دو چندان می‌کند.

به گفته مدیرعامل شرکت شهر صنعتی کاوه، افزون بر ۴۰ برند ایرانی در این شهر صنعتی فعالیت دارند و تلاش متولیان این شهر و منطقه ویژه اقتصادی کاوه با همراهی و مساعدت مسئولان سبب شده که شرایط مناسبی از نظر موقعیت و امکانات منحصر به فرد برای رویکرد سرمایه گذاران داخلی و خارجی و انجام فعالیت‌های مولد و اشتغالزا مهیا شود.

۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در ساوه استقرار دارند.

شهر صنعتی کاوه به عنوان بزرگترین شهر صنعتی ایران در ۱۰ کیلومتری شمال ساوه واقع شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group