پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

فرماندار ساوه گفت: در شرایط دشوار اقتصادی کنونی باید در راستای حمایت از تولید و اشتغال از لایه های انعطافی قانون به نفع سرمایه گذاران استفاده شود.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، علی میرزایی در جلسه کمیته حمایت قضایی از صنایع و سرمایه گذاران ساوه اظهار کرد: خدمت در نظام اسلامی هدیه الهی است و باید مسئولان فارغ از اینکه در ابتدا و یا انتهای صف خدمت ایستاده یا سردار و سرباز نظام هستند با خدمت صادقانه و خالصانه زمینه رضایت مردم و خداوند متعال را فراهم کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید از لایه‌های انعطافی قانون به نفع مردم، نیروی کار و سرمایه گذاران استفاده کرد، افزود: رضایت خدا از یک مدیر نظام اسلامی نشانگر عاقبت بخیری در سیستم اجرایی است و می‌توان به طرق مختلف زمینه رضایت مردم را فراهم کرد.

به گزارش ایسنا، فرماندار سابق ساوه نیز گفت: وضعیت اقتصادی بوجود آمده در کشور متاثر از تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان همت و اراده جمعی مسئولان را برای حل مشکلات و موانع صنایع بیشتر می طلبد.

محمد بهاروند خواستار ارائه مشوق‌های صادراتی به منظور تقویت رونق تولید شد و افزود: صادرات محوری رمز موفقیت کشور و عبور از شرایط دشوار اقتصادی است.

وی اصلاح نظام بانکی، اصلاح سیستم مالی، تسهیل قوانین، حذف بروکراسی اداری و برطرف کردن موانع پیش روی تولید را موجب امیدواری بیشتر برای ایجاد اشتغال و رونق تولید دانست.

به گزارش ایسنا؛ نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: موفقیت یک سرمایه گذار در پرداخت به موقع مطالبات کارگران است.

محمدرضا منصوری افزود: همدلی و همراهی مسئولان و فضایی که ایجاد شده موجب حمایت از تولید خواهد شد و نباید در چنین شرایطی شاهد معوقات در پرداخت حقوق کارگران باشیم چرا که معوقات کارگران امنیت کار را خدشه دار می‌کند.

به گزارش ایسنا، رئیس انجمن مدیران صنایع خواستار تصویب و اجرایی شدن مباحث مطرح شده در جلسه کمیته حمایت قضایی از صنایع و سرمایه‌گذاران شد.

سعید رضوانی افزود: شرایط واحد‌های تولیدی بسیار شکننده و سخت شده است. باید بررسی کرد چرا با وجود همراهی مسئولان اتفاق خوبی در حوزه تولید و صنایع نمی‌افتد.

وی در ادامه خواستار نگاه دقیق ممیزان مالیاتی و مدارا کردن با مدیران صنایع شد و افزود: تسهیل در قوانین مالیاتی و استفاده از حداکثر اختیارات در اجرای قوانین، مفهوم واقعی حمایت از صاحبان صنایع است.

رضوانی بیان کرد: با حمایت‌های صورت گرفته صنعت کشور از رونق نسبی برخوردار شده است، اما می‌تواند این وضعیت بهتر شده و پایدار شود. ایجاد تشکل های مستقلی نظیر اتاق بازرگانی در ساوه می‌تواند صدای صنایع باشد و مشکلات را سریعتر برطرف کرد.

در این جلسه با اهدای لوح تقدیر از خدمات محمد بهاروند فرماندار سابق ساوه در دوران تصدی سمت فرمانداری ساوه به جهت حمایت وی از مصوبات کمیته حمایت قضائی و نیز علی شجاعی مسئول اداره برق شهر صنعتی کاوه در راستای حمایت از صنعتگران تجلیل بعمل آمد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group