جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه تفرقه و انشقاق، برنامه دشمن است، گفت: سلامت و تقویت وحدت در جامعه با عملکرد مدیران ارتباط مستقیم دارد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، علی میرزایی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: مدیران باید سرباز جبهه‌های مختلف نظام باشند و در صف واقعی خدمتگزاران قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم و عدالت محوری از مهمترین ماموریت‌های مدیران است، اظهار کرد: اینکه مدیران در کجای صف خدمتگزاری به مردم قرار می گیرند، مهم نیست، بلکه مهم این است که در صف خدمتگزاری قرار گیرند و ابتدا یا انتهای صف معنا و مفهوم ندارد.

معاون استاندار و فرماندار ساوه در ادامه با تاکید بر اینکه امروز وضعیت منطقه و جهان در شرایط پیچیده‌ای قرار دارد. در طول عمر انقلاب شاید هیچگاه مهره‌های دشمن اینقدر همگن و هم جهت برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران و توطئه افکنی علیه نظام اسلامی دور هم جمع نشده بود و شاهد معادلات پیچیده تری در دشمنی علیه نظام اسلامی نسبت به دوره‌های گذشته هستیم.

وی تصریح کرد: کنش‌های بی‌خردانه ترامپ، بحران‌های جهانی و منطقه‌ای را رقم زده و چالش‌هایی را بوجود آورده است، گرچه همواره در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب با سیاست‌های ضد انسانی برخی از کشورها به سرکردگی آمریکا انواع دسیسه‌ها و توطئه ها علیه نظامی که بر پایه فداکاری ها و جانفشانی این ملت بنا نهاده شد و به فضل الهی تمامی توطئه‌ها در این نظام الهی و اعتقادی با شکست مواجه شده است.

میرزایی در ادامه با تاکید بر اتحاد و انسجام ملی اظهار کرد: همزمان، فشار خارجی علیه این کشور صورت گرفته است ولی با بصیرت و هوشیاری مردم وحدت داخلی شکل گرفت و دشمن در سایه اتحاد ملی شکست خورد و این بیانگر افزایش کارآمدی نظام است.

وی تصریح کرد: دشمنان درصدد هستند از فشار بیرونی انشقاق درونی ایجاد کنند و برای کوچک‌ترین نارسائی‌ها اردوکشی های خیابانی به راه بیندازند و مردم را به کف خیابان بکشند. از این رو باید همواره مراقب توطئه های دشمنان باشیم.

وی افزود: تقویت کارآمدی نظام در گرو تلاش در جهت حل مطالبات، گوش دادن به هشدارها و فرمایشات مقام معظم رهبری و بهبود عملکرد است که راه وحدت ملی را هموار خواهد کرد. باید مشکلات را شناسایی کنیم و در جهت حل مشکلات گام برداریم تا وحدت و انسجام ملی تقویت شود.

فرماندار ساوه در ادامه خواستار اتخاذ تدابیر لازم توسط دستگاههای اجرایی برای فصل تابستان به منظور جلوگیری از قطع برق شد و افزود: ادارات خدمات رسان به گونه ای برنامه ریزی کنند تا شاهد قطعی برق صنعت و کشاورزی نباشیم چرا که قطعی برق لطمات بزرگی را به حوزه تولید وارد می‌کند.

وی همچنین از جهادکشاورزی خواست تا با اتخاذ تدابیر لازم در خصوص خرید محصولات کشاورزی به دلالان و شایعه سازان فرصت ندهند تا وضعیت بازار ملتهب شود و خرید تضمینی در نهایت آرامش و نظارت صورت گیرد. عده‌ای سودجو به دنبال تشویش اذهان عمومی برای ملتهب کردن بازار هستند و باید اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

میرزایی همچنین با اشاره به اینکه امسال سال انتخابات است، گفت: در سال انتخابات تلاش همه دستگاههای اجرایی و نظارتی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری انتخابات قانونمند باشد.

در این جلسه از خدمات "محمدحسن قاسمیان" به عنوان بخشدار سابق بخش مرکزی ساوه تقدیر و "کیوان گودرزی‌راد" به عنوان سرپرست جدید بخشداری مرکزی معرفی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group