سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

استاندار استان مرکزی به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی ۸ پروژه حوزه مدیریت شهری ساوه با عنوان از فجر تا بهار را در این شهر افتتاح و کلنگ زنی کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سید علی آقازاده که به منظور افتتاح پروژه‌های شهرداری ساوه به این شهر سفر کرده است، پس از برگزاری نشستی با اعضای شورای شهر و شهردار و جمعی از مدیران شهری این شهر به منظور بررسی مشکلات، پروژه‌های مدیریت شهری را افتتاح کرد.

رونمایی از طرح بازآفرینی بلوار جدید قائم، کلنگ‌زنی مجتمع تجاری مسکونی قائم آل محمد(ص)، افتتاح پروژه بازآفرینی منطقه فانوس‌آباد، افتتاح بوستان امید ویژه معلولین، افتتاح مرکز مانیتورینگ شهری، پروژه بازآفرینی منطقه عباس‌آباد، افتتاح بلوار ضیاالدین دری و افتتاح پروژه بازآفرینی منطقه یاقوت‌آباد از جمله طرح‌هایی است که با حضور استاندار مرکزی در ساوه به بهره‌برداری رسید، همچنین از روند پیشرفت پروژه عظیم کمربندی شمالی شهر ساوه بازدید کرد.

برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها در مجموع ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار ساوه در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌‌ها در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری ساوه در آینده نزدیک سازمانی نوآور در ترويج معماری اصیل اسلامی - ایرانی و مشارکت محور در جهت ارتقاء کیفيت شهر و سلامت شهروندان با بهره‌گيری از پژوهش و خدمات الکترونیک خواهد بود.

سید مهدی حسینی گفت: علیرغم همه محدودیت‌های مالی و رکود حاکم بر اقتصاد کشور شاهد افزایش سهم بودجه عمرانی شهرداری نسبت به سهم بخش جاری در مقایسه با سال گذشته هستیم.

وی ادامه داد: در 11 ماه سال 96 سهم بخش جاری از بودجه شهرداری 54 درصد و سهم بخش عمرانی آن 46 درصد بود، این در حالی است که در 11 ماه سال‌جاری سهم بخش عمرانی از بودجه به 54 درصد افزایش و بخش جاری به 46 درصد رسیده است.

حسینی تصریح کرد: سال گذشته با تعامل و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر ساوه با توجه به شرایط اقتصادی کشور یک بودجه منطقی و تحقق‌پذیر با همه جوانب اقتصادی برای شهر پیش‌بینی شد و با همت و سخت‌کوشی مجموعه شهرداری، تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها بکار گرفتیم.

وی با بیان اینکه از بودجه 138 میلیاردی شهرداری در سال 97 طی 11 ماهه امسال 128 میلیارد تومان آن محقق شده است، اظهار کرد: در شرایط کنونی که هزینه اداره شهر بسیار بالا و درآمد شهرداری‌ها پایین است، شهرداری ساوه توانسته قدم‌های مثبتی را در جهت توسعه شهر بر دارد و امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده اتفاقات مبارکی در سال آینده در شهر رخ دهد.

وی افزود: تمام تلاش مدیریت شهری این است تا ضرورت‌های شهرمانند افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ساماندهی حمل و نقل درون شهری با احداث کمربندی‌های اطراف شهر را در اولویت قرار دهد تا شاهد ارتقای وضعیت کیفی زندگی شهروندان باشیم.

شهردار ساوه افزود: مدیریت شهری ساوه در دوره پنجم بر این باوراست که شهرداری می‌تواند با تلاش و نگاه خلاقانه و آینده‌‌محور در حوزه کسب درآمدهای پایدار به موفقیت دست پیدا کند و خرسندیم که هم اینک با وجود شرایط مالی سخت، قطار خدمت در شهر ساوه با سرعت منطقی در حرکت است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group