جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارآفرینان نمایشگاه دستاوردهای تولیدی محصولات مددجویان و مجریان طرح‌های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه در مرکز کارآفرینی کوثر واقع در شهرک فجر گشایش یافت.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه در آئین افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف عالیه این نهاد مقدس توانمندسازی و خودکفا کردن خانواده‌های تحت حمایت است که در راستای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی این نهاد اقدام به برپایی این نمایشگاه کرد.

عباس محمدی هزاوه افزود: این نمایشگاه از 27 بهمن ماه کار خود را آغاز و تا دوم اسفندماه ادامه خواهد داشت و کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف تا 30 درصد به مردم عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: برای مددجویان و مجریان طرح‌های اجرایی امداد که با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد برای آنها شغل ایجاد شده است اقدام به عرضه محصولات تولیدی خود در این نمایشگاه می‌کنند و به دلیل عرضه مستقیم کالا در این نمایشگاه با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

محمدی هزاوه با اشاره به فعالیت این نمایشگاه در قالب 16 غرفه گفت: در این نمایشگاه انواع پوشاک، مواد غذایی، پخت نان و کلوچه، خیاطی زنانه و مردانه، عروسک سازی، تولید عسل، عرضه خشکبار شب عید و ... به مردم عرضه می‌شود.

رئیس کمیته امداد ساوه بیان کرد : از ابتدای سالجاری تاکنون 283 فقره وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است که برای بیش از 100 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group