جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرماندار زرندیه گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر 117 پروژه عمرانی اقتصادی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

هادی فدایی در گفت ‌ وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: از این تعداد پروژه که 91 پروژه عمرانی و 26پروژه اقتصادی است، 114پروژه افتتاح و عملیات اجرایی سه پروژه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: با بهره ‌ برداری از این پروژه ‌ ها به ارزش 638.5 میلیارد تومان ریال که از محل اعتبارات استانی شهرستانی و تسهیلات ریالی و ارزی و نیز آورده شخصی افراد هزینه شده است برای 1003 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی افزود: 91 مورد از این طرح ها عمرانی با 396 میلیارد ریال است که 88 مورد آن بهره برداری و بقیه عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و 26 طرح این شهرستان نیز با اعتبار پنج هزار و 996 میلیارد ریال اقتصادی است که سهم آورده ارزی این طرح ‌ ها 2 میلیون و 240 هزار دلار و 11 هزار و 100 میلیون یورو است.

فرماندار زرندیه به برخی پروژه ‌ های مهمی که در دهه فجر افتتاح خواهد شد اشاره کرد و افزود: افتتاح واحد کارگزاری تامین اجتماعی، افتتاح طرح ‌ های آبخیزداری در بخش خرقان و نیز حوزه شهری پرندک، افتتاح پروژه عملیات بیولوژیک مراتع، کلنگ زنی ساخت سالن ورزشی در دهیاری حسین آباد، افتتاح ساختمان دهیاری سلطان احمدلو، بهره ‌ برداری سنگ فرش معابر و تجهیز فضای سبز و نیز جدول گذاری معابر روستایی در روستاهای بخش مرکزی و بخش خرقان، افتتاح سالن ورزشی چند منظوره تقلید آباد، افتتاح پروژه آبرسانی توسعه شبکه شهر مامونیه و شهر رازقان از جمله پروژه ‌ های مهم در حوزه عمرانی است.

وی افتتاح چند واحد آموزشی، بهره ‌ برداری از بیمارستان امام رضا(ع)، افتتاح مرکز بهداشتی درمانی و پایگاه اورژانس جاده ‌ ای، بهره ‌ برداری از طرح آبیاری تحت فشار را از دیگر پروژه ‌ های مهم در حوزه عمرانی دانست.

فدایی، افتتاح طرح توسعه شرکت رشد سازه، افتتاح واحد تولیدی ارکان پویا و نیز واحد تولیدی نشاط دارو را از جمله طرح ‌ های مهم حوزه اقتصادی بیان کرد و افزود: اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار، افتتاح مسکن مددجویان، افتتاح مرکز مشاوره روان پویا و کمپ ترک اعتیاد، افتتاح اقامتگاه بوم گردی از دیگر طرح ‌ های مهمی است که در دهه فجر به بهره ‌ برداری خواهد رسید.

وی همچنین به برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی و هنری در دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه کتاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه عکس، نواختن زنگ انقلاب، گلباران مزار شهداء، برگزاری نشست ‌ های روشنگری و برگزاری یادواره های شهداء از جمله این برنامه ‌ هاست.

فرماندار زرندیه، دیدار با خانواده ایثارگران و شهداء، برگزاری جشن ‌ های مردمی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری جشن ‌ های انقلاب در مساجد و... از جمله برنامه ‌ های شاخص فرهنگی هنری در این ایام است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group