پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

فرماندار ساوه گفت: تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی این شهرستان پاسخگوی نیاز محورهای مواصلاتی در هنگام بارش برف نیست.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمد بهاروند در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی برفی بخش نوبران اظهار کرد: در روزهای گذشته برف قابل توجه و سنگینی در منطقه نوبران و روستاهای تابعه بارید که موجی از خوشحالی را در بین مردم بوجود آورد.

وی افزود: بلافاصله در پی بارش‌ها عوامل راهداری نوبران اقدام به بازگشایی محورهای اصلی بخش و حتی محورهای روستایی کردند و با وجود کمبود امکانات و تجهیزات توانستند بیشتر جاده‌های بخش را در کمترین زمان ممکن بازگشایی کنند تا مشکلی برای تردد مردم و همچنین دانش‌آموزان برای عزیمت به مدرسه بوجود نیاید.

فرماندار ساوه گفت: هم اکنون تنها محورهای چند روستا مسدود است که عوامل راهداری در حال تلاش برای بازگشایی و از سرگیری تردد در این محورهای فرعی هستند.

بهاروند با تقدیر از عوامل راهداری و رسانه‌هابه منظور تلاش بی‌وقفه و پوشش مطلوب اطلاع‌رسانی در این روزهای برفی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خواست تا با توجه به وسعت جاده‌های حوزه استحفاظی شهرستان ساوه و نیز تعداد بالای روستاهای شهرستان، توجه خاصی برای تامین تجهیزات و ماشین‌آلات متناسب با نیاز شهرستان بعمل آورده تا خدمت‌رسانی در چنین مواقعی تسریع شود.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group