جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: این دانشگاه به دنبال ایجاد و جذب رشته های جدید دانشگاهی است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، جواد نیکوکار در جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در خصوص برنامه ‌ های آینده این واحد دانشگاهی عنوان کرد: با ایجاد فضا و ظرفیت مناسب هیئت علمی، به دنبال جذب رشته ‌ های جدید هستیم تا بتوان از ظرفیت ‌ های خالی این واحد دانشگاهی استفاده بهینه کرد و در صورت همکاری سازمان مرکزی و وزارت علوم در این زمینه، جذب دانشجو در ترم ‌ های آینده بهتر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه دارای هیأت علمی بسیار مجرب و متعهدی است، ادامه داد: این دانشگاه با داشتن آزمایشگاه ‌ های مجهز و سالن ‌ های ورزشی بسیار خوب و کتابخانه ‌ های تخصصی و عمومی بزرگترین دانشگاه در سطح شهرستان محسوب می ‌ شود.

نیکوکار تصریح کرد: این دانشگاه یک واحد جامع و یکی از واحدهای توانمند استان مرکزی است که با 170 نفر عضو هیأت علمی تمام وقت، 230 نفر کارمند اداری و 130 هزار متر مربع فضای آموزشی وخدماتی، 120 رشته تحصیلی، خوابگاه دانشجویی با گنجایش 600 نفر و بیش از 4500 دانشجو در سه دانشکده علوم انسانی، فنی ومهندسی و کشاورزی دارد و دارای دو مرکز آموزشی در شهرک دانشگاهی وسایت میدان فلسطین است.

او گفت: این واحد دانشگاهی از بدو تاسیس تاکنون 40 هزار فارغ التحصیل داشته است و حوزه ‌ های مختلف این دانشگاه در طی سالهای گذشته بارها رتبه ‌ های علمی و فرهنگی زیادی کسب کرده ‌ اند.

وی افزود: تعداد دانشجویان جذب شده در مهرماه سال جاری اگر چه رشد منفی داشته اما نسبت پذیرفته شدگان به قبولی ‌ های اعلام شده رشد داشته است و دلیل افزایش نسبی جذب دانشجو نحوه تبلیغات و معرفی دانشگاه بوده است.

در ادامه جلسه ، معاونین علمی، اداری مالی و فرهنگی دانشجویی به تشریح فعالیت ‌ های حوزه ‌ های مربوط به خود پرداختند.

شایان ذکر است که تعداد 860 نفر در نیمسال اول 98-97 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه ثبت نام و مشغول به تحصیل شده ‌ اند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group