جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: دولت به دنبال ظاهرسازی نیست و ‌خدمت به مردم را وظیفه خود می داند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سعید فرخی در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه توانمندی های اقتصادی و سرمایه گذاری زرندیه، با بیان اینکه شرایط خاصی در اقتصاد کشور ایجاد شده و یک جنگ ناخواسته اقتصادی به کشور ما تحمیل شده است، افزود: باید مانند جنگ نظامی با همدلی و هماهنگی و با پرهیز از منازعات بیهوده و دعواهای بی‌ثمر به دنبال اهداف متعالی باشیم.

وی گفت: با استفاده از ظرفیت های درونی و بهره گیری از ظرفیت های خارجی و‌ حمایت از دولت هرکدام یک سرباز جنگ اقتصادی باشیم.

فرخی با بیان اینکه آینده از آن ایران است و باید با گذر از این سختی ها، با صرف کمترین هزینه و با جلوگیری از هرگونه سوء استفاده به این آینده روشن برسیم، اظهار کرد: دولت وظیفه دارد با حمایت قاطع از تولید و فعالان اقتصادی در راستای دستیابی به این آینده روشن تلاش کند.

وی با تاکید بر اینکه دولت به دنبال ظاهرسازی نیست و ‌خدمت به مردم را وظیفه خود می داند، افزود: باید بتوانیم مشکلات را به صورت اساسی برطرف کنیم.

فرخی زرندیه را قطب سرمایه گذاری استان مرکزی دانست و گفت: حجم، تنوع و ظرفیت سرمایه گذاری در زرندیه در استان بی نظیر است و امیدواریم بتوانیم به خوبی از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه سرزمین ایرانیان در شهر جدید آیلند بزرگترین قطب گردشگری و سرمایه گذاری با کاربری های گوناگون در کشور است، گفت: فرصت های سرمایه گذاری این شهرستان را باید به تمام کشور و حتی به جهان عرضه کرد و این نمایشگاه فرصتی برای تبیین فرصت های سرمایه گذاری و زمینه ساز ‌حضور موفق سرمایه گذاران در بازارهای جهانی است.

فرخی گفت: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند اما رونق اقتصادی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است. این نمایشگاه باید در سالهای آینده پربارتر و با زیرساخت های بیشتر برپا شود تا بتوان زرندیه را به عنوان نقطه مطلوب سرمایه گذاری به دنیا معرفی کرد.

وی فعالیت در حوزه اقتصادی را به مراتب با ارزش تر از فعالیت در سایر حوزه ها دانست و گفت: فرصت بالقوه زرندیه بویژه در سرزمین ایرانیان به عنوان بزرگ‌ترین منطقه گردشگری باید به خوبی تبیین شود. انتظار سرمایه‌گذاران ارائه بهترین خدمات از سوی دولت است که باید همه دستگاه‌های اجرایی در این خصوص تلاش مضاعف کنند.

فرخی اولین نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی زرندیه را موجب تقویت امیدواری در بین مردم و ‌فرصت های سرمایه گذاری ارائه شده در این نمایشگاه را گوشه‌ای از ظرفیت های سرمایه گذاری زرندیه دانست و افزود: حضور سرمایه گذارانی از اقوام مختلف در این نمایشگاه نشان از پویایی اقتصاد استان و کشور دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group