جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرماندار زرندیه: زرندیه دارای ظرفیت بالایی در تولید محصولات صنعتی و کشاورزی و قطب تولید محصولات باغی و زراعی در استان مرکزی است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، هادی فدایی در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه توانمندی های اقتصادی و سرمایه گذاری زرندیه اظهار کرد: جمعیت کارگری ۱۸ هزار نفری شهرستان بیانگر آن است که زرندیه یک شهرستان تولیدکننده است.

وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی زرندیه با وجود سختی های کار و مشکلات اقتصادی با تمام توان فعالیت می کنند تا اشتغال حفظ شود و رونق اقتصادی را شاهد باشیم، افزود: فعالیت هشت هزار نفری جمعیت شهرستان در حوزه صنایع نشان از حضور موفق زرندیه در عرصه صنعت، به نسبت جمعیت آن دارد.

فدایی گفت: بزرگترین مراکز عشایری استان در شهرستان زرندیه قرار دارد و در شهرهای مامونیه زاویه و پرندک شاهد استقرار و فعالیت پویای شهرک های صنعتی هستیم.

وی به نگاه ویژه استاندار مرکزی به شهرستان زرندیه اشاره کرد و گفت: چندین جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار در این شهرستان برگزار و موانع پیش روی توسعه بررسی و تصمیم گیری شده است.

وی با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی زرندیه با کار و تلاش و سرمایه گذاری اقتصاد شهرستان را پویا و زنده نگه داشته‌اند، گفت: این شهرستان باید به خوبی به کشور و جهان شناخته شود و این نمایشگاه فرصتی برای معرفی توانمندی ها و میزان فعالیت صنایع مادر و تولیدات منحصر بفرد این شهرستان در حوزه صنعتی و کشاورزی است.

فدایی گفت: بزرگترین باغات پسته ارگانیک کشور در زرندیه واقع است و این شهرستان سهم بالایی در تولید پسته و سایر محصولات باغی و زراعی دارد.

به گفته وی، حدود ۵۰ سرمایه گذار در غرفه های گوناگون این نمایشگاه به معرفی توانمندی ها و ظرفیت های خود در حوزه های صنعتی، کشاورزی و گردشگری پرداخته اند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group