پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه پس از کسب نتایج ضعیف تیم فوتسال، از کسر قرارداد بازیکنان تیم خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حامد تسبیحی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این فصل از مسابقات لیگ برتر به دلیل شروع دیرهنگام فعالیت باشگاه مشکلاتی از قبیل عدم بدنسازی بازیکنان و مشکلات هماهنگی فنی را داشتیم، اما سعی کردیم با حمایت کامل از کادر فنی و بازیکنان و تهیه امکانات و نیازهای درخواستی، فضای آرامی برای آنها فراهم آوریم تا رفته رفته پیشرفت در نتایج و عملکرد مشاهده شود.

وی افزود : اما پس از تلاش‌های بسیار هنوز تیم به شرایط مورد نظر ما نرسیده و از هفت بازی این فصل در ساوه شش شکست در کارنامه تیم ثبت شده که هرگز در حد سابقه و نام باشگاه نیست و به همین دلیل پس از کسب مجوز از شهردار ساوه تصمیم گرفتیم ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی باشگاه کسر شود .

تسبیحی تصریح کرد: امیدواریم در هفته‌های آینده شرایط باشگاه تغییر کند تا تماشاگران پرشور ساوجی خوشحال و راضی به خانه بروند .

وی در خصوص جدایی مربی دروازه‌بانان نیز افزود: حسین رضایی در مدت همکاری با باشگاه تلاش زیادی داشت و زحمات فراوانی برای باشگاه کشید اما با ارسال نامه‌ای به دلیل مشکلات شخصی از ادامه همکاری عذرخواهی کرد و ما نیز با توجه به این مشکلات، با استعفای وی موافقت کردیم و برای او آرزوی موفقیت داریم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group