پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه از شرکت افزون بر سه هزار نفر داوطلب در کنکور سراسری این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد داوطلبان دختر شرکت کننده در کنکور سراسری ساوه بیشتر از داوطلبین پسر است.

ابراهیم فراشیانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری سال 1397 همزمان با سراسر کشور در ساوه عنوان کرد: در مجموع تمامی گروه های آموزشی سه هزار و 63 نفر داوطلب شرکت کننده در کنکور در ساوه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به آمار بالای دختران شرکت کننده نسبت به پسران اظهار کرد: در کنکور 97 تعداد هزار و 958 دانش آموز دختر و هزار و 105 دانش آموز پسر در پنج رشته تحصیلی با یکدیگر به رقابت می پردازند که بیشترین شرکت کنندگان مربوط به رشته علوم تجربی با هزار و 677 داوطلب است.

فراشیانی از برگزاری آزمون سراسری ساوه در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: سه سالن این دانشگاه طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیرماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای برگزاری آزمون سراسری است.

وی از افزایش 350 نفر میزان داوطلبین کنکور سراسری در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: دانش آموزان ساوجی در سالهای گذشته رتبه های خوبی را در کنکور سراسری کسب کرده‌اند که نشان از هوش و استعداد بالای آنان دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group