جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

معاون امور شهری و منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: تامین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنایع مستقر در شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه از مهمترین برنامه‌های این مجموعه در سال جاری است.

داود ناصری امید در جریان بازدید خط انتقال آب از منطقه سید قلی به شهر صنعتی کاوه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به بحران کمبود آب در کشور افزود: تامین آب مورد نیاز شهر صنعتی کاوه به عنوان بزرگترین شهر صنعتی کشور یک اقدام مهم و کم نظیر است.

وی بیان کرد: پروژه خط انتقال آب از مزرعه سید قلی به شهرک صنعتی کاوه به طول 22 کیلومتر در سه فاز در حال اجراست.

ناصری امید با اشاره به اینکه قسمتی از خط انتقال آب از حوزه شهری عبور می‌کند، افزود: با مجموعه شهرداری جلسات متعددی برگزار شد و طبق توافقات به عمل آمده بزودی عملیات حفاری در حوزه شهری آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه خط انتقال آب از تیرماه سال گذشته آغاز شده و فاز نخست آن به طول 10 کیلومتر از مزرعه سید قلی تا ورودی شهر ساوه (پلیس راه ساوه – همدان ) و فاز دوم آن نیز از شهر صنعتی کاوه تا شهرک علوی در حال اجراست. فاز سوم آن نیز از شهرک علوی تا ورودی ساوه ( پلیس راه ساوه همدان ) است.

معاون امور شهری و منطقه ویژه اقتصادی کاوه با اشاره به مشکل بیکاری در کشور افزود: به منظور توسعه اشتغالزایی و تسهیل در بخش سرمایه‌گذاری، شرکت شهر صنعتی تمام توان خود را برای فراهم ساختن زیرساخت‌ها بکار گرفته که سرمایه‌گذاران دغدغه زیرساختی نداشته باشند.

وی با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: این مهم رسالت شرکت شهر صنعتی کاوه را به عنوان یک قطب اشتغال‌زایی و تولید کالای ایرانی در حوزه تحقق شعار سال دو چندان می‌کند .

ناصری امید در پایان گفت: شهر صنعتی کاوه در رشد و توسعه کشور نقش مهمی دارد و لازمه تقویت شهر صنعتی کاوه و منطقه ویژه اقتصادی به منظور رونق بیشتر اشتغال همکاری و تعامل بیش از پیش مسئولان با این مجموعه است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group