پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه از میزبانی آبفای این شهرستان در پنجمین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل با محوریت وقوع زلزله خبر داد.

ابوالفضل شهباز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: این مانور با حضور استان‌های معین شرکت آب و فاضلاب شامل استان‌های مرکزی، تهران، اصفهان، البرز، قزوین، قم، همدان و لرستان در 28 فروردین ماه سالجاری برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مانور را توانمندسازی شرکت ‌ های آب و فاضلاب استان‌های معین در مواجهه با موقعیت ‌ های اضطراری و مقابله با آثار و پیامدهای بروز حوادث و بلایای غیرمترقبه بخصوص زلزله دانست.

وی بیان کرد: سازمان ‌ های مداخله‌کننده در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه نظیر هلال ‌ ‌ احمر، اورژانس، آتش ‌ ‌ نشانی، شهرداری، شرکت برق و ... در این مانور مشارکت خواهند داشت .

شهباز با تاکید بر ارزیابی میزان آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه در این مانور گفت: از کلیه شهروندان درخواست می‌شود ضمن همکاری با عوامل برگزاری مانور، ساکنان خیابان امیرکبیر و بسیج یک به دلیل قطعی آب در روز 28 فروردین و در حین اجرای مانور، نسبت به ذخیره‌سازی مناسب آب اقدام کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group