سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

شهردار ساوه بر لزوم ایجاد سیمای آراسته و زیبا از شهر برای استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد.

سیدمهدی حسینی در گفت ‌ وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: با توجه به تحمل مشکلات مالی در طی چند ماه گذشته انتظار می ‌ رفت تا در پایان سال رقم قابل توجهی از محل ارزش افزوده داشته باشیم که متاسفانه این امر محقق نشد اما به هر حال شهرداری یک نهادی مردمی است که به دلیل داشتن همین ویژگی ‌ های باید محلی برای خدمات رسانی به شهروندان و رفاه عمومی آنان باشد.

وی با بیان این که نمی ‌ توان تمامی کمبودها و مسائل را به نبود اعتبار وصل کرد، گفت: امروز یکی از اولویت ‌ های کار در شهرداری بازگرداندن نشاط و شادابی به فضای شهری است و باید از فرصت نوروز جهت احیای آنها و ایجاد نشاط اجتماعی استفاده کنیم.

حسینی تصریح کرد: باید با انضباط مالی و تعیین اولویت ‌ ها با کمترین هزینه تلاش کنیم تا شهر ساوه با جلوه و چهره تازه ‌ ای به استقبال بهار و میهمانان و مسافران نوروزی برود و خاطره ‌ ای خوش از بودن در این شهر برای میهمانان بسازد.

وی بر جمع آوری املاک مخروبه، ساماندهی زمین ‌ های رها شده، پاکسازی سطح شهر از ضایعات و نخاله ‌ ها، اجرای برنامه ‌ های شاد فرهنگی و اجتماعی و ... تاکید کرد و افزود: لازم است تا با همکاری، تلاش و ایده ‌ های جدید در این شرایط سخت بتوانیم نشاط و شادابی را به شهروندان هدیه کنیم.

شهردار ساوه گفت: با توجه به ضرورت آماده سازی شهر برای استقبال شایسته از میهمانان، مسافران و شهروندان، طرح استقبال از بهار به منظور هماهنگي و همراهي همکاران و ترغيب عموم شهروندان به منظور حفظ نظافت شهر و پاكسازي محيط شهري در آستانه سال جديد، ارائه خدمات بهينه به شهروندان در زمينه ‌ هاي خدمات شهري اجرا مي ‌ شود.

وی جمع آوری نخاله ‌ های ساختمانی از سطح شهر، دیوارکشی املاک و زمین ‌ های مخروبه و بلاتکلیف در نقاط مختلف شهر، رنگ آمیزی جداول و گل کاری و کاشت چمن در فضای سبز موجود در محلات، تعویض لامپ ‌ های سوخته تیربرق ‌ های محلات، اجرای طرح تفکیک از مبدأ زباله، جمع آوری متکدیان و وانت ‌ بارهای سیار از سطح شهر، رفع سد معبر ، طراحی و اجرای هفت ‌ سین در میادین و اماکن منتخب شهر ، اجرای طرح ‌ های فرش گل، کاشت گل و درختچه ‌ های فصلی در سطح شهر، آماده ‌ سازی و تجهیز پارک ‌ های مسافر و اجرای ویژه ‌ برنامه ‌ های فرهنگی و هنری در برخی مناطق شهری به مناسبت نوروز را از جمله برنامه ‌ های در نظر گرفته شده در طرح استقبال از بهار عنوان کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group