پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

استاندار استان مرکزی بر دو بانده شدن محور قدیم زرندیه به ساوه ( حدفاصل پرندک تا سه راهی رنگرز) تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدعلی آقازاده در آئین تودیع و معارفه فرماندار و بخشدار بخش مرکزی زرندیه در در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: نخستین و مهمترین اولویت دولت در سال آینده دو بانده کردن این محور به منظور ایمن شدن و جلوگیری از سوانح رانندگی در این مسیر با حجم ترافیکی بالاست.

استاندار استان مرکزی با تاکید بر دو بانده شدن محور قدیم ساوه به زرندیه (از شهر پرندک تا سه راهی رنگرز)، اظهار کرد: این خواسته بحق مردم است و تلاش خواهیم کرد با وجود کمبود اعتبارات این مطالبه بحق مردم را برآورده کنیم.

وی بیان کرد: بر مبنای ماده 56 می توان با انتخاب پیمانکاران مسیر 57 کیلومتری این محور را دو بانده کنیم که هزینه‌ای بالغ بر 70 میلیارد تومان مورد نیاز است.

آقازاده ادامه داد: در حال حاضر آمادگی اجرای این پروژه با مشارکت پیمانکاران را داریم و پس از اجرای این طرح توسط پیمانکار، دولت تعهد می‌کند تا هزینه آن به انضمام سود بانکی را پرداخت کند.

وی بیان کرد: از پرندک به سمت حوزه استحفاظی استان تهران دو بانده شده است و در ادامه مسیر از پل پرندک تا سه راهی رنگرز به عنوان یک مسیر پرتردد همواره شاهد بروز سوانح رانندگی هستیم که امیدواریم از سال آینده با پیگیری‌های لازم در دو قطعه اجرا و دوبانده شود.

استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به معرفی فرماندار و بخشدار این شهرستان گفت: با آغاز بکار دو مسئول توانمند کادر اداری این شهرستان تقویت شده و پیگیری مطالبات مردم با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد : تیم مدیریتی استان عزم جدی برای بررسی و برطرف کردن مشکلات این شهرستان به عنوان پیشانی استان مرکزی را دارد که لازمه آن مشارکت مردم و مسئولان این شهرستان است.

استاندار استان مرکزی از مسئولیت به عنوان فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم یاد کرد و گفت: مسئولان باید در شان و جایگاه مردم خدمت کنند و کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار بگذارند.

وی حضور موثر مردم در صحنه را موجب استحکام نظام و پشتوانه‌ای برای مسئولان به منظور خدمت صادقانه دانست و اظهار کرد: مردم پشتوانه نظام هستند و حضور آنان مایه دلگرمی مسئولان است.

آقازاده از فرماندار و بخشدار مرکزی زرندیه به عنوان نیروهای پرکار و برخوردار از دانش و تجربه بالا یاد کرد و گفت: امیدواریم مسئولان جدید این شهرستان خادم خوبی برای مردم شهیدپرور خطه زرندیه باشند و در راستای تثبیت و اقتدار نظام اسلامی و تحقق اهداف نظام و دولت حرکت کنند.

وی در ادامه از سال 96 به عنوان سالی دشوار با مشکلات خاص خود یاد کرد و افزود: ملت ایران با صلابت این سال را سپری کردند و امیدواریم سال آینده سال با برکت همراه با سلامتی و توفیق برای همه ملت ایران باشد.

استاندار استان مرکزی در حاشیه آئین تودیع و معارفه فرماندار زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به معرفی فرمانداران برخی از شهرستان‌های استان مرکزی، گفت: امیدواریم احکام فرمانداران شهرستان‌های دلیجان، محلات و آشتیان که به وزارت کشور معرفی شدند پس از طی پروسه های مربوطه ظرف دو هفته آینده صادر شود.

در این مراسم از محمدقناتی که سرپرست فرمانداری و سرپرست بخشدار مرکزی زرندیه بود تقدیر و "هادی فدایی" به عنوان فرماندار زرندیه و "محمود احمدی‌درمنی" به عنوان بخشدار بخش مرکزی این شهرستان معرفی شدند.

به گزارش ایسنا منصوری نماینده مردم ساوه وزرندیه د رمجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: وفاق وهمدلی مردم ومسئولین درشهرستان زرندیه کاملا آشکار است .

محمد رضا منصوری تصریح کرد: مسئولین باید در خدمت رسانی به مردم تلاش جدی داشته باشند و مشکلات را با بررسی دقیق وصحیح برطرف کنند.

نماینده مردم ساوه وزرندیه اظهار کرد: یکی از دغدغه های مردم شهرستان زرندیه در بخش کشاورزی منابع طبیعی و در بخش اجتماعی راه ها هستند که امیدواریم با پیگیری از طریق استان و مسئولین کشور به نتیجه مطلوب برسیم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group