جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

استاندار مرکزی گفت: نرخ بیکاری در شهرستان ساوه تا حدود 3 درصد کاهش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدعلی آقازاده در پایان سفر یک روزه خود به ساوه که به منظور افتتاح پروژه‌های دهه فجر صورت گرفته بود در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نرخ بیکاری هم اکنون در ساوه حدود 6.5 درصد است که بهره برداری از طرح هایی که در دست اقدام است و در نیمه نخست سال 97 تکمیل و افتتاح خواهد شد، نرخ بیکاری را به کمتر از 5 درصد و تا حدود 3 درصد خواهد رساند.

وی در ادامه گفت: در هفتمین روز دهه مبارک فجر حدود 630 خانواده شهید استان مرکزی مورد بازدید تیم های اعزامی و مسئولان استانی قرار گرفتند که در نوع خود بی نظیر است.

استاندار مرکزی به اهمیت اقتصادی شهرستان ساوه اشاره کرد و گفت: در این شهرستان 14 روستا از نعمت گازرسانی بهره مند شدند و چند واحد تولیدی و صنعتی مورد بازدید قرار گرفت.

وی با اشاره به بهره برداری از یک کارخانه تولید لوازم خانگی ایرانی با تولید 52 کالا اظهار کرد: تولیدات این کارخانه مصداق کامل تحقق اقتصاد مقاومتی است که مورد تاکید نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار مرکزی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 81 پروژه همزمان با دهه فجر با حدود 190 میلیارد تومان در شهرستان ساوه اظهار کرد: این میزان پروژه حدود 800 شغل ثابت و پایدار را ایجاد کرده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group