جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت صادرات در راستای رفع مشکلات و بحران های اقتصادی و کمک به اقتصاد کشور تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در آیین تودیع و معارفه رییس علوم پزشکی ساوه ضعف نظارت و بهره وری را از نقاط ضعف موجود در کشور عنوان کرد و گفت: پروژه های بسیاری نیمه تمام مانده اند که باید به اتمام برسند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت صادرات برای رشد و توسعه اقتصادی کشور اظهار کرد: توجه به تمام شدنی بودن ذخایر نفتی یک ضرورت است چرا که در صورت تمام شدن این منابع در صورت وابسته بودن به آنها با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم شد، بویژه اینکه اگر نفت نباشد محصولات پتروشیمی نیز در کار نخواهد بود.

وی تقویت صادرات را راهکار مهم رفع مشکلات اقتصادی عنوان کرد و افزود: درآمد پایین جامعه از مشکلاتی است که باید رفع شود و تقویت صنایع و بخش های تولیدی، افزایش کیفیت تولیدات و صادرات محور بودن تولید می تواند به افزایش درآمدهای کشور و در نتیجه افزایش درآمد افراد و در نهایت به توسعه رفاه بینجامد.

وی بر لزوم تعامل دولت با مردم و توجه به رفع مشکلات بخش درمان در بحث بیمارستان ها، حقوق پرستاران و پزشکان و کارانه های عقب افتاده نیز تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمد بهاروند فرماندار ساوه نیز در این مراسم با اشاره به مشکلاتی که در ابتدای کار دانشکده علوم پزشکی ساوه وجود داشت اظهار کرد: با راه اندازی این دانشکده و اقداماتی که پس از شکل گیری این دانشکده در ساوه و زرندیه انجام شد، بسیاری از خدمات مورد نیاز بیماران در داخل شهرستان پاسخ گفته شد و از سفرهای خارج شهرستان برای دریافت اینگونه خدمات کاسته شد.

وی همچنین به سالگرد وفات آیت الله رفسنجانی اشاره و وی را شخصیتی بسیار ارزشمند و منشاء خدمات بسیار برای مردم و کشور دانست.

حسن طاهراحمدی رییس علوم پزشکی استان مرکزی نیز در این مراسم با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت و دستاوردهای بسیاری که این طرح در بخش درمان کشور رقم زده است افزود: اجرای این طرح یکی از اقدامات قابل تقدیر دولت یازدهم است.

وی اظهار کرد: عدم اجرای چنین طرحی در دولت های گذشته باعث عقب ماندگی ایران در حوزه درمان شده بود اما با اجرای طرح تحول بخش قابل توجهی از این عقب ماندگی ها جبران شد.

طاهراحمدی گفت: مردم در گذشته هزینه های بسیاری را در حوزه درمان متحمل می شدند ولی با اجرای طرح تحول سلامت این هزینه ها کاهش بسیاری پیدا کرد.

وی خواستار حمایت مسئولان از این طرح شد .

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات دکتر کوهپایه زاده تقدیر و دکتر عباس نیک روش به عنوان رییس علوم پزشکی ساوه معرفی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group