جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاری شرکت رنوی فرانسه به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری صنعت خودرو ایران حتما باید در ساوه صورت گیرد.

محمدرضا منصوری در جریان بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از شرکت بن رو در ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: همچنان بر سرمایه‌گذاری شرکت رنوی فرانسه در شرکت بن رو از مجموعه‌های وابسته به خودروسازی سایپا اصرار داریم و خط قرمز سرمایه گذاری رنو را فقط در شهر ساوه می‌دانیم.

وی با تاکید بر اینکه رنوی فرانسه حتما باید به ساوه بیاید و در شرکت بن رو سرمایه‌گذاری کند، افزود: این موضوع را در دیدار اخیر با وزیر صنایع و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و نیز مدیرعامل جدید خودروسازی سایپا مطرح کرده و خواستار تحقق این سرمایه‌گذاری شدیم که زمینه اجرایی شدن آن قوت گرفته است.

منصوری تصریح کرد: تقریبا تمامی گزینه‌های دیگری که برای سرمایه‌گذاری شرکت رنوی فرانسه مطرح بود و قرار بود در شهرهای دیگر این سرمایه‌گذاری صورت گیرد حذف شده و باید صبر کنیم تا تصمیم نهایی ظرف دو هفته آینده در جریان مذاکره با خودروسازان فرانسوی اتخاذ شود.

وی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های لازم در شرکت بن رو برای سرمایه‌گذاری رنوی فرانسه در این مجموعه خودروساز اظهار کرد: یکی از مزیت‌های این کارخانه برخورداری از سالن رنگ مجهز است که از توانایی لازم برای رنگ کردن خودروهای لوکس نظیر رنوی فرانسه برخوردار است که همین مزیت می تواند مسیر سرمایه گذاری رنوی فرانسه در این شرکت را هموار کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: بازدید مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا از بن رو با توجه به پتانسیل‌هایی که این شرکت دارد نوید توسعه روزافزون و تحقق اهداف توسعه‌ای را می‌دهد.

وی بازدید میدانی مسئولان سایپا از این واحد بزرگ صنعتی و تولیدی را موجب بررسی مشکلات و موانع توسعه‌ای این شرکت دانست و افزود: در جریان این بازدید هم نقاط قوت و هم مشکلات این شرکت مطرح و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

به گزارش ایسنا، محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودورسازی سایپا به همراه نماینده مردم ساوه و زرندیه با حضور در شرکت بن‌رو از نزدیک در جریان فعالیت‌های تولیدی و برنامه های توسعه محصول این شرکت قرار گرفت و با کارکنان این شرکت دیدار کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group