پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوه گفت: زمین لرزه شب گذشته به ساختمان این اداره آسیب زد.

سهراب پاژنامه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: در پی وقوع زمین لرزه شب گذشته در ساوه شکاف های عمیقی در ساختمان اداره منابع طبیعی شهرستان ساوه ایجاد شد.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه این ساختمان در دهه ۵۰ به عنوان اتاقک نگهبانی پارک مجاور اداره احداث شده است و همه ساله بدون رعایت مسائل فنی مهندسی و شناژ بندی به مساحت بنا اضافه شده لذا فاقد هرگونه استحکام بنا بوده و غیرمقاوم است.

پاژنامه بیان کرد: ترک های موجود در ساختمان اداری این اداره بسیار جزئی بود اما بر اثر زمین لرزه شب گذشته این ترک‌ها به صورت شکاف عمیق درآمده است.

وی بیان کرد: مدیر کل منابع طبیعی استان در پی بروز آسیب به ساختمان اداری دستور انتقال کارمندان به مهمانسرا را داد اما به دلیل محدودیت در فضای فیزیکی مهمانسرا امکان استقرار در آن و انجام امور اداری نیست.

پاژنامه عنوان کرد: با این حال اما کارمندان این اداره در همان اتاق کاری خود حاضر شده و مشغول کار هستند اما نگرانی در خصوص ریزش احتمالی و بروز خسارت جانی و مالی وجود دارد.

وی خواستار تخلیه کامل این ساختمان برای جلوگیری از خطرات احتمالی شد و افزود: تقاضای ما این است که مکان دیگری در شهرستان برای استقرار اداره منابع طبیعی در اختیار این اداره قرار بگیرد تا در فرصت مقتضی نسبت به تخریب فضای فیزیکی و مقاوم سازی ساختمان فعلی اقدام شود.

 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group