پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی از ویزیت و مشاوره درمان مرکز فوق تخصصی درمان و تحقیقات ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی در شهرستان ساوه در آینده نزدیک خبر داد.

سید جعفر نظامدوست در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به حجم بالای مراجعات به مرکز ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی، افزود: به منظور رفاه حال مردم استان مرکزی خدمات این مرکز در تمامی نقاط استان ارائه خواهد شد و شهرستان ساوه به عنوان دومین و پرجمعیت ترین شهرستان اولین نقطه ای است که از این خدمات بهره‌مند می‌شود.

وی بیان کرد: این مرکز در خصوص برطرف کردن مشکلات زوج های نابارور فعالیت می‌کند و به دلیل بعد مسافت و در راستای صرفه‌جویی در زمان و هزینه، پزشکان فوق تخصص مرکز درمان و تحقیقات ناباروری جهاد دانشگاهی با حضور در شهرستان ساوه به ویزیت مراجعه کنندگان و انجام مشاوره های لازم خواهند پرداخت و چنانچه نیاز به درمان تکمیلی یا جراحی احتمالی باشد، بیماران برای ادامه درمان به مرکز استان معرفی خواهند شد.

نظامدوست با اشاره به فعالیت نیروهای فوق تخصص در مرکز ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: نیروهای این مرکز از توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستند و به دلیل موفقیت در درمان و هزینه مناسب رضایت مراجعین را فراهم کرده اند.

وی عنوان کرد: در صورت استقبال مردم شهرستان ساوه از استقرار متخصصین مرکز ناباروری برای درمان زوج های نابارور، اینکار در سایر شهرستان های استان نیز انجام خواهد شد و آمادگی اعزام متخصصین به سایر شهرهای استان را نیز داریم.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group