پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

در ادامه تغییرات مدیریتی در شهرداری ساوه صبح امروز مدیر منطقه یک شهری و سرپرست معاونت خدمات شهری منصوب و معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونین و مدیران عامل سازمان‌های شهرداری "مجید اصدق" به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک معرفی شد.

اصدق پیش از این سرپرست شهرداری ساوه بود و فعالیت در حوزه معاونت شهرسازی شهرداری را در کارنامه خود دارد. وی به جای عباس آمینون به عنوان مدیر منطقه یک شهری معرفی شد و آمینون نیز روز گذشته به عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری معرفی شد.

براساس این گزارش با صدور ابلاغی از سوی سیدمهدی حسینی شهردار ساوه، "محسن مددی" به سمت سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری معرفی و از تلاش‌های "رضا یزدی" تقدیر بعمل آمد.

همچنین با صدور ابلاغی از سوی شهردار ساوه، "علی اصغر آرمیده" به سمت سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری معرفی و از تلاش‌های "مسلم طاهری" تقدیر بعمل آمد.

شهردار ساوه در آئین معرفی مدیران جدید تغییرات مدیریتی را به منظور تقویت نشاط و پویایی در مدیریت شهری و بهره‌مندی از تجربیات و توانمندی افراد مختلف کرد.

سیدمهدی حسینی با تقدیر از خدمات مدیران گذشته گفت: تغییرات مدیریتی بدین معنا نیست که در مدت زمانی که این افراد مسئولیت داشتند عملکرد خوبی نداشته‌اند بلکه ملاک استفاده از توانایی افراد مختلف برای توسعه شهری است.

وی از مدیران گذشته خواست تا با انتقال تجربیات خود و کمک در اداره امور شهری، مجموعه شهرداری را در تحقق اهداف خود یاری کنند.

شهردار ساوه با اشاره به اینکه فرصتی برای آزمون خطا در انتصاب مدیران شهری نداریم، گفت: تغییر و تحول قانونی امری طبیعی است اما با توجه به بحران مالی در مدیریت شهری ساوه ما در این فرآیند فرصت آزمون و خطا نداریم لذا تمامی سعی ما بر این بوده تا قبل از انتصاب یک مدیر تمام مسائل را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه ما راهی جز تلاش برای خروج شهرداری از شرایط بحرانی و پیشرفت نداریم، گفت: در انتصاب مدیران تلاش کرده‌ایم تا هر نگاهی که لازمه پیشرفت و حرکت در شهرداری است مدنظر قرار گیرید و به یاری خداوند در مدت کوتاهی بتوانیم تغییر را به مردم هدیه کنیم.

حسینی ادامه داد: امروز شرایط شهرداری با گذشته بسیار متفاوت است زیرا یک مدیر باید آن چنان توانمند باشد تا علاوه مواجهه با چالش‌های موجود بتواند در جهت ایجاد منابع مالی جدید نیز موفق باشد زیرا زمانی که درآمد شهرداری پایدار و مناسب باشد می‌توان خدمات خوبی را به شهروندان ارائه داد؛ اما اگر درآمد متزلزل باشد، در برخی مقاطع مانند امسال در حوزه خدمات‌رسانی برای شهروندان دچار مشکل می‌شویم.

وی اجرا و تحقق اهداف و برنامه‌ها را منوط به اولویت‌بندی کارها، یکپارچگی، پرهیز از کار جزیره‌ای، هم افزایی و همسویی و تفویض اختیارات به زیر مجموعه‌ها دانست و افزود: اعتماد به زیر مجموعه، کار تیمی، انسجام و جانشین پروری نقش بسیار مهمی در موفقیت و پیشبرد اهداف مجموعه خواهد داشت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group