شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: نباید صرف یک تخلف صورت گرفته در مجموعه مدیریت شهری ساوه تمامی اقدامات انجام شده در شهرداری را زیر سوال برد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، عزیز فیلی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه به منظور برگزاری آئین تودیع و معارفه شهردار این شهر گفت: اقدامات صورت گرفته طی چهار سال اخیر در شهرداری ساوه منجر به بهبود در منظر شهری و تغییر در مبلمان شهری شده است و نباید همه این اقداماتی که زمینه عمران و آبادانی این شهر را فراهم کرده است را خطا فرض کرد.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم حجم کارهای عمرانی و زیربنایی صورت گرفته در شهرداری ساوه طی سالهای اخیر را با سایر شهرها مقایسه کنیم به مراتب اقدامات خوبی صورت گرفته است که خروجی آن تحول عمرانی در مدیریت شهری بوده است.

معاون استاندار مرکزی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری ساوه، از شهردار جدید که از سابقه بالایی در حوزه شهرسازی و مدیریت شهری برخوردار است خواست تا ضمن تکمیل این پروژه ها به دنبل تعریف طرح‌های جدیدی مطابق با نیاز شهروندان ساوجی باشد.

وی گفت: شهردار جدید ساوه دارای تجربه و تخصص و کافی و آگاه به مسایل فنی و تخصصی است که لازم است با یک برنامه‌ریزی مدون مطالبات حوزه مدیریت شهری را برآورده کند.

وی خواستار تدوین برنامه کارشناسی شده برای ایجاد درآمد پایدار شهری به منظور مدیریت شهرداری شد و افزود: با توجه به اجرای قانون جدید ارزش افزوده براساس برنامه ششم توسعه شهرداری‌ها نباید به دنبال دریافت منابع مالی از این محل باشند بلکه باید به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار شهری بوده و براساس این درآمدها شهرداری را اداره کنند.

فیلی در ادامه شادابی مبلمان شهری، تکمیل زیرساخت ها، اصلاح ساختار نیروی انسانی شهرداری ساوه و ایجاد یک بدنه چابک، کارآمد و پویا را از شهردار جدید ساوه خواستار شد و گفت: یک مدیر شهرداری باید ریسک‌پذیر و با جرات بوده و از روحیه جهادی در انجام امور برخوردار باشد که این ویژگی‌ها در وجود شهردار جدید ساوه وجود دارد.

وی خواستار تعامل و همکاری همه مجموعه‌های مدیریتی شهرستان با مدیریت شهری ساوه شد و گفت: با تعامل و همفکری و بکار بردن این مولفه‌ها می‌توان وضعیت فعلی شهر ساوه را سروسامان داد.

معاون استاندار مرکزی از شهر ساوه به عنوان یک شهر استراتژیک استان مرکزی با شاخص جمعیتی بالا و به عنوان دومین شهرستان استان مرکزی یاد کرد و گفت: در سال جاری به دلیل تغییر در قانون مالیات بر ارزش افزوده مجموعه شهرداری ساوه با کاهش منابع حاصل از دریافت این محل مواجه شده و مشکلاتی برای شهر بوجود آمده است.

وی با اشاره به تغییر لایحه دولت از سوی نمایندگان مجلس و تصویب طرحی از سوی نمایندگان مبنی بر تجمیع و متمرکز شدن عوارض ناشی از مالیات بر ارزش افزوده گفت: توپ ارزش افزوده توسط مجلس در زمین دولت انداخته شده است در حالیکه این طور نیست و این تصمیم مجلس بوده است و باید نمایندگان در هنگام تصویب این طرح دقت و تامل لازم را بعمل می‌آوردند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه ساوه نیز رقابت در خدمت برای رضای خدای تعالی را مورد تاکید قرار داد و افزود: رشد، هدایت و اقامه عدالت فلسفه اسلام است که در خدمت به مردم متجلی خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در ادامه مشارکت مردم در امور و اولیت بندی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهردار جدید از بدنه شهرداری است و از توان بالایی در حوزه عمرانی و شهرسازی برخوردار است، از وی حمایت می کنم و خواستار همکاری همه جانبه با وی از سوی مسئولان هستم.

 در این مراسم با تقدیر از خدمات "مجید اصدق" سرپرست شهرداری ساوه، طی حکمی از سوی وزیرکشور"سیدمهدی حسینی" به عنوان شهردار جدید ساوه معرفی شد.

شرکت کنندگان در آئین معارفه شهردار جدید ساوه پس از انجام مراسم با حضور در گلزار شهدای امامزاده سید علی اصغر (ع) ساوه ضمن گلباران مزار مطهر شهدا و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهیدان تجدید پیمان کردند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group