شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

شهردار ساوه حکم انتصاب خود را از معاون عمرانی وزیر کشور دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سید مهدی حسینی شهردار ساوه با حضور در وزارت کشور حکم شهردار این شهر را در مراسمی با حضور افشانی معاون عمرانی وزیر کشور، فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی و سعید کریمی رئیس شورای اسلامی شهر ساوه دریافت کرد.

شهردار ساوه در حاشیه این آئین با تقدیر از اعتماد منتخبین مردم در پارلمان محلی این شهر اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با اتکا به ظرفیت‌های این شهر و بهره‌مندی از توان اجرایی و فکری همه کسانی که دغدغه توسعه شهری ساوه را دارند برای آبادانی هر چه بیشتر و گذر از موانع پیش رو تلاش کنیم و اعتماد مردم و مسئولان را در عمل به اثبات برسانیم.

حسینی بیان کرد: قطعا همدلی بین مردم و مسئولان رمز موفقیت در مدیریت شهری است و این شهر به لحاظ مزیت‌ها و ظرفیت‌های بالایی که دارد از زیرساخت‌های لازم توسعه شهری برخوردار است که لازمه توسعه همه جانبه و متوازن آن نگاه عادلانه به تمامی نقاط شهر با برنامه‌ریزی و تعریف پروژه‌های مطابق با نیاز شهروندان است.

گفتنی است، حسینی معاونت برنامه‌ریزی امور عمرانی فرمانداری ساوه، معاونت شهرسازی شهرداری ساوه، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری و معاونت عمرانی شهرداری ساوه را کارنامه خود دارد

مراسم معارفه شهردار ساوه پنجشنبه این هفته با حضور مقامات استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group