جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه و جمع دیگری از مسئولان نخستین واحد اورژانس دندانپزشکی دولتی در ساوه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در مراسم بهره‌برداری از این طرح حوزه سلامت گفت: افتتاح اورژانس دندانپزشکی از دستاوردهای طرح تحول سلامت است که در گذشته در این شهرستان وجود نداشت و با راه‌اندازی این مرکز امکان ارائه خدمات به بیماران اورژانسی فراهم می‌شود.

جلیل کوهپایه زاده افزود: این کلینیک در بیمارستان شهید مدرس ساوه و با صرف هزینه ای بالغ بر 500 میلیون ریال با استقرار یک یونیت از ساعت دو بعدازظهر تا هشت صبح به بیماران با تعرفه دولتی خدمات ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به بکارگیری تجهیزات مدرن دندانپزشکی در این کلینیک، افزود: در صورتی که میزان مراجعه کنندگان در این پروسه زمانی افزایش یابد ظرفیت مرکز را تا دو یونیت و با فعالیت در تمام شبانه روز افزایش خواهیم داد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در ادامه گفت: افتتاح خانه پزشکان مرکز جامع سلامت شهر آوه در زیربنایی بالغ بر 82 متر و صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال از سوی وزارت بهداشت و نیز خانه بهداشت روستای امام آباد به مساحت 90 متر با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی است که امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: در اجرای پروژه‌های طرح تحول سلامت در سال جاری تاکنون 6 پروژه در شهرستان های ساوه و زرندیه طی سال جاری به بهره برداری رسیده است که علاوه بر پروژه هایی که امروز در ساوه به بهره برداری رسید، کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان شهدای آسیابک و مرکز فوریت های پزشکی زرندیه بوده است.

کوهپایه زاده در ادامه از افتتاح مرکز جراحی محدود دولتی دانشکده علوم پزشکی ساوه با صرف هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال مجهز به 10 تحت بستری در هفته آینده با حضور معاونت درمان وزارت بهداشت خبر داد و گفت: همچنین فاز اول رونمایی از بیمارستان هوشمند ساوه با تاکید بر بهره وری اقتصادی در سلامت و کاهش هزینه‌های درمانی که منجر به افزایش بهره‌وری می‌شود در هفته آینده صورت خواهد گرفت.

وی از اتمام عملیات اجرایی احداث کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان شهید مدرس ساوه اشاره کرد و گفت: این کلینیک در 1500 متر مربع و در سه طبقه به همراه کلینیک پیشگیری از سرطان به مساحت 700 متر مربع در ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

کوهپایه‌زاده به سرمایه‌گذاری مشترک برای ارائه خدمات پزشکی هسته‌ای با تعرفه دولتی با صرف هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال نیز اشاره کرد که بزودی قابل بهره‌برداری بوده و آماده ارائه خدمات پزشکی هسته‌ای به مردم خواهد بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group