جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی (115) مانور نیروهای امدادی و اورژانس و رژه موتوری از مقابل ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، در این مراسم خودروهای آمبولانس و امدادی مرکز فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و آتش نشانی با هدف نمایش توان امدادرسانی و تقویت همبستگی بین نیروهای امدادی، رژه خودرویی در خیابان‌های اصلی سطح شهر برگزار کردند.

رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه در این مراسم با آرزوی موفقیت برای پرسنل شاغل در فوریت‌های پزشکی، آنان را در صف مقدم امداد دانست و گفت: دقت و سرعت لازمه کار اورژانس است.

دکتر جلیل کوهپایه‌زاده افزود: میانگین رسیدن به حادثه در داخل شهر 5 تا 6 دقیقه و جاده ای 11 دقیقه است که نرم کشوری داخل شهر 8 دقیقه و جاده‌ای 14 دقیقه است.

وی با بیان اینکه 13 پایگاه اورژانس در ساوه و زرندیه به مردم خدمت رسانی می‌کنند، اضافه کرد: از این تعداد چهار پایگاه شهری، دو پایگاه روستایی و مابقی جاده‌ای هستند.

وی افزود: تا پایان سال جاری دو پایگاه روستایی، یک پایگاه شهری و یک پایگاه جاده‌ای در شهرستان‌های ساوه و زرندیه احداث شده و به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

کوهپایه زاده بیان کرد: نیروهای امدادی شهرستان از آمادگی و توانایی بالا برای مدیریت حوادث و بلایای طبیعی برخوردار بوده و این مانورها موجب افزایش سرعت عمل نیروها در کاهش خسارات و تلفات خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group