پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

در مراسمی با حضور سرمایه گذاران کشور کره جنوبی و نمایندگان شرکت مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه در سراسر کشور، از محصول جدید تراکتور LS که در این شهرستان تولید می‌شود، رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، بنیانگذار و رئیس هیات مدیره مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه در آئین رونمایی از دو محصول جدید در این واحد، گفت: محصول جدید تراکتور LS زرندیه که قطعات آن با سرمایه‌گذاری مشترک ایران و کره جنوبی وارد کشور شده به دو صورت کابین‌دار و بدون کابین و با نام ULTRA65 تولید شده است.

وی بیان کرد: ویژگی این محصول تولیدی برخورداری از استاندارد آلایندگی بالاست و از مصرف سوخت کمتری برخوردار است و با 32 دنده جلو و 16 دنده عقب کار می‌کند.

شریفی در ادامه به ظرفیت تولیدی این شرکت در تولید انواع تراکتور اشاره کرد و گفت: با آغاز فعالیت تولید تراکتور در این شرکت در فاز اول با سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومانی و ظرفیت تولید دو هزار تراکتور زمینه اشتغال 150 نفر فراهم شد.

وی بیان کرد: در فاز دوم با تولید انبوه انواع تراکتور به عنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده تراکتور در کشور در زمینی به مساحت 30 هکتار و سرمایه‌گذاری مشترک ایران و کره به میزان 200 میلیون یورو سالانه 15 هزار دستگاه تراکتور با زمینه اشتغالزایی 500 نفر تولید خواهد شد که علاوه بر تامین نیاز داخل به کشورهای خاورمیانه نیز صادر خواهد شد.

رئیس هیات مدیره مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه در ادامه به مزیت تولید تراکتور در این شرکت اشاره کرد و افزود: در این شرکت مجهزترین تراکتورها با قابلیت‌های متنوع تولید می‌شود و تولیدات آن با شرایط آب و هوایی کشور تطابق دارد. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که کشاورزان بتوانند با توجه به شرایط آب و هوایی و حتی در زمین‌های سخت کشاورزی نهایت بهره‌وری را از تولیدات این شرکت داشته باشند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group