جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

به مناسبت فرا رسیدن 17 مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، خبرنگاران شهرستان های ساوه و زرندیه با حضور در گلزار شهدای امامزاده سید علی اصغر (ع) به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، خبرنگاران ساوه و زرندیه که با خانواده های خود در این آئین معنوی شرکت داشتند ضمن گلباران گلزار مطهر شهدا و عطر افشانی قبور پاک شهیدان با قرائت فاتحه یاد و خاطره دلاورمردی ها و رشادت های این عزیزان را گرامی داشتند .

شرکت کنندگان در این آئین معنوی با نثار شاخه های گل به مزار شهدای گلگون کفن این شهرستان بار دیگر با آرمان های شهیدان تجدید پیمان کردند و بر پیروی از راه خونین آنان تاکید کردند .

در این آئین سرهنگ پاسدار علی رسولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در سخنانی گفت: امنیت و آرامش کشور حاصل مجاهدت شهدای والامقام است و این مجاهدت‌ها موجب تقویت اقتدار ملی شده است .

وی علت ماندگاری شهدا را معامله آنان با خدا دانست و افزود: شهدا برای حفظ اسلام و میهن جان خویش را در طبق اخلاص می‌گذاشتند و بهترین نوع مرگ که همان شهادت در راه خدا بود را انتخاب کردند و به لقا‌ءالله پیوستند .

رسولی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران متعهد با پیروی از سیره شهدا در راه حفظ ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند .

براساس این گزارش اهالی رسانه ساوه و زرندیه پس از گلباران گلزار شهدای ساوه با حضور در پایگاه انتقال خون ساوه، خون خود را به نیازمندان اهدا کردند .

برگزاری اردوی فرهنگی، تفریحی خبرنگاران به همراه خانواده هایشان در منطقه نوبران و نیز دیدار با امام جمعه ساوه از برنامه های اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار است .

روز خبرنگار به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی نامگذاری شده است که در کنسولگری جمهوری اسلامی در افغانستان به دست طالبان به شهادت رسید.


انتهای پیام

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group