چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: شهرداری‌ ساوه از مصوبه تجمیع مالیات بر ارزش‌ افزوده با درآمد‌های دولت دچار آسیب خواهد شد.

سعید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: ورزش فوتسال برند ساوه است و تاکنون به دلیل کسب رتبه‌های برتر تیم‌های فوتسال ساوه در سطح کشور و جهان، برخی ساوه را با نام فوتسال می‌شناسند.

وی ادامه داد: سال گذشته با حمایت شورای اسلامی این تیم در لیگ برتر موفق به کسب رتبه ششم کشور شد، اما امسال به دلیل کاهش بودجه شهرداری به دنبال تصویب تجمیع مالیات بر ارزش افزوده و در نتیجه کاهش سهم ساوه از ارزش افزوده تصمیم به واگذاری تیم فوتسال از شهرداری به سن‌ایچ با اکثریت آرای اعضای این شورا گرفته شد و این موضوع ارتباطی به مسائل اخیر شهرداری ندارد.

کریمی گفت: به دلیل حفظ برند فوتسال در سطح شهرستان، این تیم پس از طی مراحل قانونی به شرکت سن ایچ واگذار خواهد شد و در صورتی که این تصمیم در کمیته انطباق مورد تایید قرار نگیرد تیم فوتسال شهرداری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه مذاکره با مدیران سن ایچ انجام نشده است، افزود: بنده خودم یک ورزشکار و حامی تیم فوتسال هستم و باید تا قطعی شدن نتیجه صبر کنیم.

کریمی با بیان این مطلب که عمده درآمد شهرداری ساوه ارزش افزوده بوده است، تصریح کرد: شهرداری‌ ساوه از مصوبه تجمیع مالیات بر ارزش‌ افزوده با درآمد‌های دولت زیان خواهد دید.

وی در توضیح مصوبه اخیر دولت مبنی بر تجمیع مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‌ها با درآمدهای دولت گفت: در پی اجرای این مصوبه، توزیع اعتبارات شهرداری از طریق استانداری انجام خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مردم این شهر انتظار تخصیص بخشی از درآمدهای صنایع برای توسعه شهرستان را دارند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group