جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه از برقراری 3844 تماس با مرکز پیام شهرستان ساوه و زرندیه در زمان اجرای طرح امداد نوروزی با این مرکز خبر داد و گفت: در این مدت 10 نفر در تصادفات شهری و جاده ای جان باختند.

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، از انجام 659 ماموریت شهری و جاده‌ای و ارائه خدمات درمانی به 764 بیمار و مصدوم طی 19 روز اجرای طرح امداد نوروزی خبر داد.

افزود: از ابتدای اجرای طرح مذکور که از 25 اسفندماه 95 شروع شده و تا پایان روز 13 فروردین ماه 96 ادامه داشت، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه 627 ماموریت انجام داده است که 211 مورد از این ماموریت ها مربوط به حوادث ترافیکی شهری و جاده ای است و 357 مصدوم در این حوادث خدمات درمانی پیش بیمارستانی دریافت کرده اند، از این تعداد 163ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی جاده ای است که در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی دانشکده علوم پزشکی ساوه رخ داده است که منجر به مصدومیت 300 نفر شده است.

وی گفت: در طول این 19 روز متاسفانه 10 نفر در تصادفات شهری و جاده ای جان باخته‌اند که 9 مورد مربوط به تصادفات جاده‌ای است.

عزیزی بیان کرد: طی این 19 روز 25 مورد حادثه ترافیکی پرتلفات(مصدومان بیش از 4 نفر) در حوزه استحفاظی شهرستان ساوه و زرندیه رخ داده است.

به گفته وی، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه دیروز 13 فروردین‌ماه روز پرکاری را در سال جدید پشت سر گذاشت.

وی افزود: تا پایان این روز تیم های پایگاه های جاده ای و تیم های اورژانس پشتیبان 26 ماموریت ترافیک جاده ای انجام دادند که طی آن 76 مصدوم از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی استفاده کردند و 71 نفر به بیمارستان های دانشکده علوم پزشکی ساوه منتقل شده و 5 نفر درمان در محل شدند.

عزیزی گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه دیروز در کل 67 ماموریت شهری و جاده ای انجام داده و به 101 بیمار و مصدوم خدمات درمانی ارائه کرده است.

وی اظهار کرد: در این روز علاوه بر تیم های اورژانس جاده ای و شهری دو تیم اورژانس پشتیبان نیز جهت تسهیل در امر امدادرسانی به ناوگان اورژانس ساوه افزوده شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group